Sunday, August 30, 2009

lemon moon

flickr.

mesec je izgledao kao limun. D
waxing gibbous faza, valjda.
stize tajfun.
meni raste nova bubuljica na bradi, ali sam jako srecna. bojim se da ti izgovorim jer bas jesam.

zelim neke fine brogues. wingtips. oxfords. za ples. za moje nove poplava pantalone.
nekako se osecam dovoljno zenstveno da bi se obukla kao muskarac bez problema.
kosulja, uvucena u poplava pantalone gde se vide clanci, i brogues. i naocare neke, za sunce ili one nerdy.
a kosa neoshishana vec mesecima, pocela je da se uvija sama od sebe, sto mi se i dopada pa je samo operem i pustim da se sama uvije.

odoh sad, cekam jedan telefonski poziv u 1:11.

ova izlozba je bila tako dobra:
http://www.watarium.co.jp/exhibition/0905aloise/0905.html

navukla sam se na ovu pesmu, ali moram uskoro da prestanem. :)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...