Thursday, November 16, 2006

bele ruzeeeee

upravo sam se vratila sa snimanja kanebo-a, plakat za lak za nokte!
art direktor - ja :) hehe i moja ideja, da se manekenka naginje nad vodom kao narcis i da lete latice.... ovoga puta tema su gradation nailpolish, nokti sa ferlaufom, bela je osnova sa obojenim vrhovima... oni inace vole da imaju 3d nokte da mackaju sve sto imaju od lakova da bude ludilo...
ove nervozne tete sto puse su kanebo tete... snimanje je u studiju blizu moje kuce, smesno je bilo sto je bilo gomila free drinka i hrane i chipsa i kolaca i malih pirincanih kuglica koje kao da je neka mama mesila rano ujutru pre nego sto su svi dosli.. ima taj neki ukus mamine hrane...
kad se zavrsilo snimanje-podesavanje sa nekom devojkom koja je iste visine kao manekenka-glumica za kanebo, dosla je i super star (koju vidjam na pantene reklami al nisam imala pojma ko je, neka mlada 1982), nije visoka, tako ko ja, oko 165, al ima 35 kg i mislila sam da ce je oduvati vetar.. imala je srebrne sandale one ko grubin i odma su na nju skocili stilista i sminker kao da joj srede ono malo sto se sjebalo iz svlacionice do studija ;)

evo i kamermana, koji btw izgleda kao freak, uopste ne gleda u oci, izgleda kao velika kornjaca, glasno dise na nos i govori manekenki NAJS NAJS kad napravi finu pozu :) ima samo 25 godina i sad je kao hit
asami i lik iz studija gledaju fotke
mali gej hair&makeup artist sredjuje kosu, uvija, panichi, namesta pramen po pramen...
hair&makeup kaze da figaro za uvijanje nije dovoljno vruc, prehladjeni stilista sa maskom kaze da mora da stavi stipaljku na ledja jer je previse mrsava pa joj haljina visi ;) mali stilista je stavio masku da se zvezda slucajno ne prehladi jer on ima kijavicu
kamerman u akciji... inace nosi 38 ali namerno kupuje 42 cipele da ne bi izgledao smesno hahhahha snima digitalcem, a pored njega je njegov licni RETOUCH-artist koji dok ovaj slika odma sredjuje slike i salje na print da se odobri.. totalni genije, napravi nekih hiljadu layera u photoshopu i kucka neverovatnom brzinom shortcut-ove i vrti wacom tablom svoju digitalnu olovchicu...
ekipa sredjuje divu... bazen su napravili par dana pred snimanje

probamo i sa laticama... koje ce inace da se ubace kasnije, kad je zvezda otisla kuci, nastavilo se snimanje latica u letu..
cvece koje je ostalo od snimanja :) kakva divna vaza! ja zastala da slikam vazu i dobri cika koji je bojio vrhove latica u zlatno mi je dao sve ruze :D jeeeeeeeeeeeej
podelila sam koleginicama pa su sve otisle srecne kuci hhehe mene su svi gledali na ulici, sigurno misle da imam nekog sumanutog obozavatelja koji mi salje 10kg ruza hahahha kad sam dosla kuci, dala sam i komisinici i meni je ostao jedan mali ali lep buket...
sad videh na netu:
White roses have several meanings: “You’re heavenly,” reverence and humility, innocence and purity, “I’m worthy of you,” and secrecy and silence.
ovaj desno cika koji se mrstio sve vreme se nasmesio i dao mi cvece :)
hehehe
asami je presrecna ;)

snimanje je zavrseno..

koleginica kopirajterka je krenula sa mnom do stanice... al mi rece da je danas neki poseban dan po japanskom horoskopu i da danas ako kupis neku amajliju, bices bogat i srecan :) hehe naravno da smo obe krenule do obliznjeg hrama gde je bio bukvalno vasar, sve je mirisalo na tu hranu, gomila ljudi - pa cak i firme kompletno koje su dosle da kupe ogromne amajlije da bi im krenuo poso :)


cika biznismen koji je kupio amajliju :) i dize je ponosno.. kad god neko kupi amajliju oni mu tapsu, otpevaju neku pesmicu da bi mu krenulo :)

moje omiljene TAKOYAKI - kuglice od testa punjene povrcem i hobotnicommmmmm....

bele ruze @--->

nesto mi se ni danas nije pisalo... primecujem da mi se gube recenice jer sve vreme pricam na japanskom pa mi se srpski malo sjebe hahahha pricam kao retard :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...