Wednesday, November 01, 2006

strawberry kitkat

to je bilo danas za uzinu! mnogo dobra fora, postoji odredjena suma novca koja se odvaja za office, za pribor papire blabla, i jedan deo toga ide za uzinu! :) u 12 je rucak, i svi idu u okolne restorane gde za 1000 yena imas rucak-komplet - pice, salata, glavno jelo, dezert. znaci za oko 6 evra? ne znam tacno kurs. a u 15h je vreme uzine inace i u skoli i na poslu :) pa sekretarica stavi chips, cokoladice, bombone u korpice koje stoje svuda po office-u pa ti onako kao trcis u guzvi si al gricnes nesto lepo!

danas sam na posao isla malo kasnije jer sam sredjivala neke papire u opstini, pa sam posle toga svratila na spagete uz koje je isao super ajs ti i puding koji stoji na pink novinama nekim stranim... a na casi je print crven nesto na francuskom... sve je nekako ovde lepo sredjeno, za svaku sitnicu se trude da lepo aranziraju, to mi mnogo mnogo prija...

hehe, danas su mi javili da ce organizovati welcome party za mene! to uvek rade kad dodje neko nov, kao da se lakse sprijateljimo.. suuuper.. jedva cekam da svoje kolege vidim u nekom drugacijem svetlu jer ih stalno vidjam u biznis fazonu haha. na slici dole su dve koleginice, levo je mala kopirajterka, moje godiste, a desno je isto art direktorka, `82. godiste, sva je ko neki mali pufnasti zec i mnogo su fine i stalno se smeskaju.. danas su me vodile na veceru posle posla, jeli smo kineske noodle, naravno palo je ogovaranje nekih kolega, trachevi, i price ko im se svidja ko ne.... klasika :)

ovakav mi je pogled - ogromni prozori i zgrade zgrade zgrade...

ovo dole crveno na zgradi koja se gradi su neki kranovi, ja ih zovem ZIRAFE.. mnogo super izgleda nocu, kao crvena svetleca stvorenja iz SF filma koje zive u velikom gradu...hladno a opet nekako lepo..

sutra opet idemo u onu kozmeticku kucu za koju trenutno radimo poster i bilbord, imamo neke lude ideje pa me bas zanima koju ce prihvatiti... u toj firmi rade skoro samo zene, opet ce se pojaviti onako kao klonovi, sa istom trendi sminkom za tu sezonu... cim prihvate, pocinje frka oko snimanja, u pitanju su lakovi za nokte, neki gradation nail - to je sad hit, nokti sa ferlaufom sto bi reko moj profesor jugoslav vlahovic... "znas onaj ferlauf sto vi kazete gradijent tul (gradient tool)" ali na noktima..

za kraj, mali gif neke polujapanke na koju se svi tripuju da licim, ali ja mislim da ne licim, samo je isto mesavina evrope i japana, samo sto je njoj tata italijan. Kato Rosa :P LOL

4 comments:

soNic said...

tebi pogled zgrade zgrade zgrade a meni kontejner kontejner i jos jedan kontejner..

Anonymous said...

Pa malo i licite, slican osmeh

Unknown said...

Marina mi je dala link, pročitao sam sve, i mogu ti reći da ti zavidim :)

Pozdrav..

Anonymous said...

polujapanke :) über fetish :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...