Sunday, August 24, 2008

cupcakes*

moj omiljeni sajt.
www.notcot.org

svako jutro, postoji lista sajtova koje obidjem, kao da listam novine. to su uglavno sajtovi koji se apdejtuju skoro svakodnevno.

ali ovaj, je stvarno prebogat informacijama koje me redovno uveseljavaju.

kao i ovaj bambi cupcake.


nisam odavno videla tako nesto nekako bolesno a slatko.

secam se onog pink krema, kad je baba dusanka sa svojim snaznim rukama mutila slag iz kesice.. u koji je dodavala sveze jagode, i pravila magicni pink krem koji bih ja olizala iz plasticne posude.

sinoc sam trcala po kishi. trebao mi je neki restart.
juce, do jedno 17h nisam radila nista korisno. dobro, oribala sam kupatilo savrseno.
bukvalno cetkicom za zube i klenzerom coskove. ali bukvalno.
mrzim ciscenje kuce, najvise bih volela da to neko radi za mene, ali ponekad me ovako uvati ludilo. pa oribam wc solju, i onda mi zapadne za oko lavabo. i zgadi mi se. i oribam ga. taman se priblizim kadi, pa i na njoj vidim neke fleke. i onda je oribam. cetkicom za zube i CIF-om. onda ugledam prozor. pa ogledalo. i pod. i tako po celoj kuci.

a onda sam se ubacila u lazy-mode.
gledala sam prvi deo onaj film o jesse jamesu ali mi nesto nije prijao pa sam otisla po chips sa ukusom umeboshija i koka kolu (klasika.), pa smo malisa i ja gledali neki mega-trash.
a secret diary of a call girl. hm. billie piper nekako ne ume da bude seksi.
ali je zanimljiva njena soba nekako, i london.
london.
taman je taj dan padala kisha.
a meni se trcalo. obukla sam svoju ljubicastu trenerku sa milion dzepova, malisin kacket, trenerku, patike. ipod. istezanje. kisa nije bila toliko jaka, ali onako da ti prska po licu i golica.
napolju nije bilo toliko ljudi, pa sam odlucila da otrcim kod mame na veceru.
ima jedno 3-4 kilometara do mame, kolima je to za tren, al nekako kad trcis, kao da nema kraja, posebno na kisi. ali mi je mnogo prijalo. kao neki film. volim te dane kad se ne desava nista specijalno ali bi bilo lepo na filmu. mada se meni to cesto desava.

kad sam stigla kod mame, bila sam mokra, i od znoja i od kise. ali nekako restartovana.
tako nesto mi je bas tad trebalo.
pojela sam nesto lagano, okupala i zaspala tu.

danas je nedelja.
crtala sam neke skice za novu reklamu.
i visila na netu.
gledala notcot.org, gledala sta ima novo kod Rumi na fashiontoast.com.
ona mi je novi hit. volela bih da je upoznam.
njen fashion blog sam ceo prelistala.

i tako.


pre neki dan sam se slikala maminim telefonom. ona ladno ima bolju kameru. damn.
samo sto me nekako cudno iskrivila njena kamera unutrasnja.
ali mi se to i dopalo.
ko neka cudna luda japanka. sto bi reko goran m. sta li radi goran m.
plavo i pink.

to su mi jedne od omiljenih boja zajedno.
ili pink i ljubicasta.
i zuta i ljubicasta. kao dan i noc. jednom sam se tako obukla - zuta majica sa zlatnim printom i ljubicasta suknja na cvetove. izgledala sam kao cvet.

prijaju mi boje. ovih dana. mozda zato sto radim u sivom office.

doso je malisa i doneo sladoled.
nedelja vece.
sutra je ponedeljak.




uskoro cu napokon imati dovoljno vremena da prebacim nasu vozacku na japansku.
jej.
voznja kolima mi toliko fali... mnogo vise nego sto sam mislila.

mitsubishi. senjak i voznje u 3 ujutru. queen. ana. erna. ja koja pevam i derem se i imitiram davida bowie-a, a covek kod skc-a me gleda ko ludaka. ja koja vezbam parkiranje u 4 ujutru na banovom brdu, tamo iznad meka. kola koja idu na ljubav. do novog sada. samo da bi otisle na pivo. troje ludaka koji su otisli na more u subotu uvece. totalno broke, da bi se vratili u ponedeljak na poso. mrtvi.

kiss svima.

2 comments:

Anonymous said...

...

Anonymous said...

aishiteru

<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...