Thursday, February 05, 2009

crno vino. cigani. konji.



mocart kugle. moje omiljene cokolade. svaki put kad bi ih neko doneo iz becha, dozivljavala bih neverovatno uzbudjenje kao klinka. cuvala bih uvijace jer su bili divni, zlatni, i mirisljavi na cokoladu.



nisam ih odavno jela, ali ih je kolega doneo sa proputovanja po evropskim gradovima.

i, posle toliko godina, napravila sam casu za vino i flasu vina od uvijaca.

kolega sato se odusevio, uslikao ih. evo da vidite taman njegov blog.




u casu zaista moze da se sipa malo vina :)


>>>


inace, juce sam bila u cirkusu. sa konjima, i sa ciganima. uh, moja omiljena kombinacija. ponekad stvarno mislim da imam ciganske krvi negde, totalno se uzbudim kad cujem njihovu muziku.

u jednoj sceni, gde je vencanje, bacali su zlatnike u publiku, a ja sam ladno uhvatila jedan :) i provalila da je unutra ^ cokolada :D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...