Sunday, February 15, 2009

l'appartement.

volim lepe zene. priznajem, volim da ih gledam jer me insipirisu.
moj veliki "crush" 90's je bila monica bellucci.

u vreme kad je studioB prikazivao minu tanenbaum i apartman po milion puta (skoro svake nedelje), koristila sam priliku da ovaj sad moj omiljeni film pogledam skoro svaki put. i svaki put mi je bilo neverovatno kako je lepa.

francuski filmovi imaju te devojke sto su lepe nekako bez mnogo truda. obucene kao da su navukle koznu jaknu sa poda, i izguzvanu haljinu na cvetove iz nekog coska u ormaru, namazale niveu na kosu da je malo srede i samo stavila maskaru i sjaj.. i tako nekako nedovrseno a seksi.

ovo je kad max proganja lisu, ona ima taj studentski look, bele martinke, crne leggings, crvenu rolku i koznu jaknu. i divnu kosu.


ovaj sako se pojavljuje i kasnije u filmu, jahachki sako, sa crnom kragnom. joj kako sam zelela ovo da imam... i crvene cipele iz te radnje. njih zelim i sad.

tako filmski: zena dolazi kuci, i oblaci veliku musku kosulju. nasla sam i fotku edie segwick u pink velikoj kosulji, sa zavrnutim rukavima, i ogromnim visecim mindjusama.. to mi je isto hit.


isti crveni sako. rukavice bez rpstiju.

ovo mi je bilo samo u dinastiji (kristl) i ovde. spavati gola. mada moram priznati da je prijatno. i seksi.

ovo je taj cuveni zuti cardigan. pomenula sam ga u proslom postu. tad sam zelela da imam neki cardigan u jakoj boji, i nasla sam divan plavi. obozavala sam ga.

LBD + cardigan. u prelepoj sobici.

i bez dzempera... mmmm

jos jedan jahacki sako. masculine, a opet nacin na koji je vezala kosu je tako zenstven i seksi.

najobicnija plava majica. ali tako njene pink usne dolaze do izrazaja. i beli ten.

moj omiljeni odevni predmet - crna haljina na bele tufnice. imam jednu iz MNG, kupile smo je jana i ja, zajedno, pred moj odlazak u japan. osecas se tako, sofialorenski. tanka, a uska oko struka.... i crne tights.. francuskinjama obavezni item.

obicna plava kosulja. necu da budem lazno skromna, i meni stoje kosulje.

uh. predivno.
upravo pustam kosu, i jedva cekam da mi bude duga.

u sledecem broju: moja nova opsesija: LEOTARDS! :D

1 comment:

Miss Sunday said...

nisam dugo gledala apartman, i sad si me navukla, pa cu ga odgledati 18947363573484 put.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...