Wednesday, March 25, 2009

sve je okej :)

ne znam sto su se razni preterano zabrinuli zbog prethodnog posta, valjda je prirodno ponekad zamisliti se, rastuziti se ili sta vec. al ajde.

danas je padala kisa.
otisla sam u nissin, jer smisljamo novu reklamu za cup noodle. prezentacija se zavrsila jako brzo, a akaunt je ostao da nesto zavrsi jos pa sam ja sama krenula ka firmi. bilo je oko 13h, ja ne preterano gladna, iako sam jela samo musli kao i uvek.. pa sam odlucila da se prosetam shinjyuku-om, koji sam zavolela ovih dana. naletela sam na neku prodavnicu sa silver accessories, koja je uglavnom imala one hard, muske fazone, ali sam ipak usla.
trazila sam neke debele srebrne narukvice, ali nijedna nije bila da se zaljubis, pa sam se okrenula ka polici sa prstenjem. i tu me je gledao ONAJ prsten. nekima ce se mozda uciniti da "nisam to ja", ili ne znam ni ja sta, ali istina bi bila, ja se ovako cesto osecam. ili mozda, osecam se jacom kad nosim tako nesto jako. prvi put sam videla kod vivijan vestvud, ali nisam smela da pogledam cenu.
ispod te polichice, nalazila se polica sa mackastim prstenjem. a to su stvorenja koja ja neopisivo volim. obozavam. macke su mi svete skroz, nikada se ne osecam potpuno bez macke u kuci, jer imam macku od kad znam za sebe. zato se mozda ovih dana osecam prazno? hah.
kupila sam i taj prsten.
kupila sam dva potpuno razlicita prstena, ali i jedno i drugo sam ja.
nastavak bloga, u slicicama...


pada kisa...


sive tights i crne lakovane cipele. ko kad sam bila mala.

komsijski macak, viri.


armour ring.

mala maca sto se obesi o prst i gleda te sjajnim okicama.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...