Monday, September 14, 2009

light.




」jako mi se dopada ryan mcginley.
prve fotke koje sam videla su bile vise nego fotografije, tako ludackih boja pune zivota seksi a opet tako nevine nekako, innocent.

kasnije sam saznala da je 1999 napravio svoj portfolio na 50 strana i poslao svim kretivcima koje je postovao.

volim da ih gledam s vremena na vreme, volela bih da imam ogrmne printove nekih od ovih na zidu.







ja sam dobro. pms malo drma pa bukvano pijem sirup od cokolade. kao onda na zimovanju u skoligrici na tari, onih davnih 80s.




cula sam ovu reklamu na tv i setih se da volim ovo, mnogo.

osim ovoga, setih se pesme sto je mama volela da slusa u kuhinji dok kuva
(mama, japanka, ali ovo je jedina pesma iz jugoslavije koja joj se svidela)

"volim te budalo malaaaa kad bi samo, samo znalaaaaa"

i ovo

hahhahahah



uvek se setim kako se ljulja onako srecno dok mesa rucak i secka persun.

nedostaju mi kasete...
ono kad olovkom vrtis.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...