Saturday, September 26, 2009

mind control

Sex appeal is fifty percent what you've got and fifty percent what people think you've got.

(Sophia Loren)



cao. dobro sam. od kad sam sklonila neke stvari iz sobe, mnogo lepse spavam.
setila sam se sna 14 decembra 1996. sanjala sam nekog andjela koji je reko da ce sve biti u redu,
jer je on sad tu. sada razumem taj osecaj. sada je sve u redu, bice u redu.

ustala sam rano, i vec mi se spava.
ajde jednom da legnem pre ponoci.

danas sam crtala i crtala.
uskoro cu da objavim sve te zvrljotine, ali ne ovde.

laku noc.



unbelivably sexy sophia. (DROOL)

1 comment:

Anonymous said...

Hi,
Bas mi se svidja tvoj blog, stvari o kojima pises i posebno nacin na koji pises.
Nastavi tako...
Veliki pozdrav iz Evrope

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...