Friday, August 30, 2013

feels like first day at school

Firma za koju radim je promenila ime. Izgubila je ime Ogilvy i postala nesto drugo.
Vise od 100 novih ljudi. Nikada nisam mogla da se naviknem na ljude iz advertajzinga. Kao da cekam svaki sekund da gluma prestane. Kao "ma daj, nisi ti stvarno takav". U nekom konstantnom grcu da izgledaju cool. A najcesce nisu. Mogu da ih namirisem na kilometar. E takvih, mnogo. Azijatkinja koja je zavrsila central st martins. visok englez sa dirty jokes, akaunt. posh akcenat, svetao ten i plave trepavice. Malo mi je cudno, iskreno... trudim se da na poslu radim ono sto me cini srecnom - ato je da crtam. Od kad znam za sebe imam taj visak energije - sa kojom ne znam ponekad sta da radim.
To crtanje direkt, sva energija ide u prste, pa u olovku, ili tablet, pa direktno u ilustrator...
Mogucnost kontrole boja, i sve to ide jako brzo. To mi bas prija. Takve ilustracije sam dosta crtala i u Google i to mi se opet radi.

Radili smo neke boards za taj neki Team dan nove firme, koji sam uradila za 3 sata, bez ikakve pocetne ideje od strane mojeg tima. Samo je trebalo napraviti background za neku iPad igricu - loptica koja prolazi kroz 5 iPadova.

Eto ponosna ja ispred svog board-a (sa zatvorenim ocima - hah) 

Jos jedna prilika za crtanje je bilo belo platno na drugom kraju prostora (inace se sve desavalo u King's Cross - mestu Kings Place) tu sam pocela da crtam neke portrete mog tima, ali na kraju se zavrsilo da sam svima crtala face. Neki ljudi jednostavno nisu bili dovoljno zanimljivi da im nadjem karakteristike pa sam izbegla na sve moguce nacine.


 Ovog dana smo imali jedno 3 sata pep-talk-a, (gde me je spasio moj voljeni Samsung telefon i sve njegove funkcije za komunikaciju). Onda smo gledali te cuvene boards - pa su nas lepo nahranili i napili. Neke kolege su se spandjale ali posto nisu bili presrecni sledeci ponedeljak, mozda i nije ispalo kako treba :P


Any way. Ovih dana sam potpuno u fazonu 007 koktela. Kupila sam votku i Martini dry i masline (kojih vise nema - pojela!) Ovo mi potpuno pomaze da zaspim. Casa je inace iz Pariza, meni jako draga. Neki prestari Baccarat sa buvljaka na severu Pariza.

Inace, bas dobrih koktela ima u mestu blizu Old Street - zove se Nightjar. Preporucujem. A blizu toga otvorio se renovirani fensi hipster pub u fazonu Baskijata. Three Crowns. Ovo moram da probam jedan vikend. Imaju te trendi vintage stolice, sve razlicite, i meni na drvenom boardu.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...