Wednesday, August 28, 2013

little update

hamlita je trenutno u londonu. zaboravila sam da vam kazem. nisam stigla pre par nedelja, ovde sam vec tri godine. i nisam pisala nista vec duze vreme, zbog mnogih razloga. nije mi se pisalo, neka luda zena je pocela da me stalkuje pa sam morala da ukinem jer je sve tumacila na nenormalne nacine... sada su ti ludi ljudi out of my life, pa mi se opet pisalo.

ovaj blog je poceo tako sto me je iskreno mrzelo da svima u beogradu pisem kako mi je u tokiju, pa mi je bilo lakse da im kazem da me prate na blogu.. i eto ispalo je da me je ovo pisanje spasilo i usrecilo neke ljude koje nisam ni znala da cu usreciti.


danas bi bio dedin rodjendan. zvala sam ga dida. bio je malo cudan lik, mozda se nikada nije navikao na neke stvari, ali mi smo imali jako dobar odnos. igrali smo zajedno sah. pricao mi je razne price (istinite i izmisljene). vodio me je u park da vozim ona kola koja sam zvala 'sudar', i davao mi dzeparac ako nikog ne udarim tokom voznje (kaze, bices dobar vozac).
pa srecan ti rodjendan dida, evo citaj moj blog kad ti je dosadno :)

:* ljub.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...