Tuesday, October 31, 2006

dve reci...


body shop! sto bi reko jordan :) kupila sam masku za lice sa aloe vera i sad sam je stavila pa dok cekam tih 10 minuta aj kao da napisem blog ;) danas je cuveni halloween, jos jedan praznik koji su japanci "prihvatili", cisto da bi prodali jos nesto... videla sam danas devojku obucenu kao hello kitty sa plasticnom bundevom sa licem, u kojoj je bilo gomila slatkisa. u svakoj prodavnici prodaju nesto sa bundevom, npr saksija sa cvecem u koju je zaboden stapic na cijem vrhu stoji mala vestica.. ludilo.. osim haloween-a, noci vestica, japanci vole da slave St Valentine`s day. samo su odlucili da tada zene muskarcima poklanjaju cokoladu, kao neka vrsta izjave ljubavi, ali samo zene poklanjaju.. posle mesec dana, 14 marta, muskarci treba da poklone belu cokoladu zenama, tzv White day, sto bi predstavljalo neki odgovor na prethodnu izjavu ljubavi... izmedju februara i marta se ostvari skoro 80% celokupne prodaje cokolade u japanu.. pa ti vidi :)
nemaju neke velike odmore, kao raspust od tri meseca, ali zato imaju dan macaka, dan slobode, dan baba i deda, dan ovoga dan onoga. za skoro svaki dan su izmislili nesto da bi nesto bar prodali :) hahhaha
ne znam dal sam se vec hvalila, ali su prihvatili moj layout za plakat za lakove za nokte! jeeeeej iz prve su ga prihvatili, kao svidja im se jer je sveze i drugacije... vec se pojavio neki debeli masnikosa koji je poceo da se buni, jer sam ja dala novi predlog dok se on kvarcovao na tajlandu na odmoru.. samo je ljubomoran, debil. nesto me sve vreme pecka, al ne zna s kim ima posla... ja kad odlepim pricam jakuza nacin govora, to sam istrenirala u svadjama sa rodjenim bratom... svadjam se ko musko. imaju neke specificne izraze koje sam pokupila iz filmova, i nekako izlecu iz mojih usta kad se iznerviram... cak i u beogradu kad se iznerviram prvo mi te reci padnu na pamet.. haha.
proslo je 10 minuta... sad cu da skinem masku..

1 comment:

soNic said...

aj nauci me par jakuza izraza (jakuza govor).. godinama sanjam da budem jakuza al jebiga kad sam srbin...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...