Tuesday, March 18, 2008

svashtara.

u nedelju, kupila sam omiljeni kolac od kruske i custard krema i smazala sve sama uz earl gray.
i gore, KARAMEL.
onda sam setala. cupkala, uz muziku.
jej! prolece
nova sezona, nove stvari, novi underwear.
mnogo sareni underwear.
totalno neozbiljni underwear.
o. i nova majica, omiljenog oblika. racerback.
kratka forma danas, je zbog preterano vremena provedenog u montazi prezentacionog filma za danas. toshiba. jeee do 4 ujutru. ali vidi! prolecna tastatura za montazu. hit.
i danas, prezentacija. dolaze i predstavnici toshibe iz raznih gradova sveta. ups. moj omiljeni mekani casual sako. spavala sam samo 4 sata. uzas.
zato sam danas pobegla u 3 sa posla. i setala. i slusala muziku. shopping. mamina klopa. mmm.
hvala joj sto mi je izostrila ukuse svojom predivnom hranom, pa nisam ko neki koji mogu svaki dan kuvani karton a da se osete isto srecnim ko kad jedu bilo sta drugo. i sto volim da kuvam. hvala mama.
kriva faca u kameri na mobu. edvard munk. magicno vreme. spustam se do mamine kuce.

danas je bio lep dan. napunila sam kadu penom sa mirisom manga, i samo cu da se relaksiram.

e da, bio mi je rodjendan. o tome neki drugi dan. bilo je lepo, iako rodjendan ne volim bas.

a oni koji se zale da nema "muskih tema". sta cu, osecam se nesto girlie ove godine, sve neke njanjave price.
obecavam, uskoro nesto drugacije. :)

suzanne vega. "caramel"
(to su mi juce pustali u montazi da se oraspolozim jer mi se previse spavalo i tela sam kuci)


na repeat.

:*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...