Thursday, March 06, 2008

THURSDAY.

cetvrtak je dan kad se radujes sto ce uskoro kraj radne nedelje ali opet ima jos dva dana... :S
zato su japanci lepo smislili da cetvrtkom dele besplatni casopis (ima verzija za zene i muskarce) L25 i R25. L25 je zenska verzija, i oba casopisa nestanu do kraja dana. unutra nisu samo reklame i oglasi (zamisli) vec ima dosta linkova zamivljivih (da skeniras barcode mobilnim i odes direktno). na pocetku je moj omiljeni pregled svih zenskih casopisa (ne mroas sve da kupis, oni izvuku sve najzanimljivije), odmah si obavesten sta je sad trendi... i moja najomiljenija rubrika fashion... koju ilustruje Outa Uni *ne mogu da nadjem na netu..
i tako cetvrtak jutro, pokupis na nekoj stanici casopis, procitas horoskop koji te samo ohrabri, i nekako prezivis do vikenda :D prekrasno!

danas nisam odma pokupila casopis, a vec sam bila raspolozena... ;) bilo je suncano, stavila sam svoje nove omiljene cappucino colour naocare, i usput srela debelog komsiju, zutog macka ;D mica! uh.. tako mi fali macka....
ovo sam ja, cekam dizajnerku iz firme u Akasaki, koja mi asistira oko plakata za Narita aerodrom koji trenutno radim..
jos uvek je cekam... dosadno mi je.. kasni..
ajd u medjuvremenu da se pohvalim, imam novi bedz (cena smesna, al ima hit pera)
sinoc je bilo snimanje manekenke za plakat, Chibana Kurara je bila drugo mesto na izboru za MISS prosle godine, zgodna je, ima dupe za razliku od ostalih japanki, ali je nesto bila nadrkana i odma se umorila LOL pa je na kraju snimanja bila malo nadurena.. i ima malo jace noge, a hteli su da joj obuku neke leggings uske pa moramo dosta da suzavamo noge... photoshop... jbg.
crne tackice na slici su nalepnice, zalepim tackicu pored svoje omiljene fotke, i tako obelezim svoje favorite pa svi glasamo..
i dalje cekam..

""" """"""


zavrsih poso, i shvatim da sam gladna.
krenula sam ka stanici, da se vratim na posao i zgrabim neki rucak usput, ali me nesto vuklo tu da ostanem. ajd da rucam negde gde nisam jos.
BelleVie Akasaka je novi trzni centar, i ima neki restoran zdrave hrane na 2F.
udjoh tu.
ukrasili su paravane raznim knjigama o kuvanju i enterijeru, a pored restorana je abc cooking school gde su neke gospodje onako prilicno neodusevljeno kuvale neki rizoto u chanel sivom dzemperu sa kamelija cvetom na ledjima i savrseno natapiranom kosom i tenom (laura mercier verovatno)
neka zdrava supa od povrca, salata, tortilja neka sa tikvicama i hlebici topli... mmmm

pogled na akasaku...

{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}

posle se vratih na posao...
jos sutra, i vikend...

a meni jos malo rodjendan...

;) pocela sam da se radujem rodjendanu, pre sam ga bas mrzela. a trebalo bi obrnuto ;P
razmisljala sam dal da sebi kupim ipod touch, ali sta ce mi.
kupicu mali ipod shuffle da mogu da nosim na trcanje i svuda. neki pink. ili purple.
za rodjendan idem sa kolegama na tempura u cuveni restoran FUKAMACHI. mmm ;)

laku noc



p.s. igore, ne znam zasto al se uvek setim tebe kad cujem ovu pesmu ;P
mozda zbog brade hahhaha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...