Sunday, March 02, 2008

sunday pampering


NEDELJA.

- spustene roletne. lights, totally out.
- cell phone off.
- mirisljava kokos krema (koju kad namazem, sanjam neko more)
- vise od 8 sati sna.
- jos 2 sata valjanja po krevetu, gledajuci serije koje imam na lap topu.
- TV nikako upaljen.
- sex and the city, ali samo zbog njujorka i mode. tek po drugom gledanju vidim koliko su histericne i lude. i keri bredsho je bas bas ruzna. podseca me na jednu, all legs but a terrible face. samo sto keri ima sise. ali njujork je zabavan. gledam sve iza sta se desava i gde idu.
- gledam na sat i shvatam da je proslo podne. idem da spremim dorucak.
- oatmeal + mleko + braon secer + cimet -> u mirkotalasnu. moj najomiljeniji dorucak.
- onda jos blejanja :)
- onda razmisljam dal da odem na trcanje. hm. ajde prvo cu otici u prodavnicu da kupim sta mi treba za rucak. mislila sam da pravim piletinu na singapurski nacin, ali sam kupila lososa.
- losos. krompir sa malo putera i gorgonzolom. salata od rotkve i sargarepe rendane. salata sa kidney beans, crvenim lukom, spanacem i celerom.
- posle toga, citanje.
- vezbe. stretching. squats, lunges. itd.
- i onda sauna. ceo sat. znaci preznojila sam se.
- tush.
- pedikir (candy pink sa sljoicama) manikir (neon orange pink sa srebrnim sljokicama na vrhu) na kratke nokte.

i tako.

ceo dan tako.

ponekad mi bas treba ovakav dan. kad nista ne radim. idem dole sad, da gledamo neki film. darjeeling limited ili elizabeth.

ljub.

no music today. silence.

1 comment:

Anonymous said...

oi oi,

Super lovely blog....... you look like a serbian model...... super sexy and naughty.....Guess that's the point ... Is your Mama in some of the pics.......
Now will watch your blog more often..... Nuff love x Nana x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...