Wednesday, January 17, 2007

japanci + alkohol

ovih dana sam ostajala bas do kasno, spremali smo prezentaciju za novu reklamu, i cesto se desavalo da idem skoro poslednjim vozom kuci, gde su svi osim mene pijani.. ne znam dal je nekom to poznato, ali vrlo cudan osecaj. kad su svi oko tebe mrtvi pijani, a ti trezan i gledas ih i nije ti jasno na kojoj su frekvenciji.. a kad bar malo popijes nekako ih ni ne primecujes :)


japanci su poznati po tome da su fini, kulturni... i da potisukuju sve sto misle, osecaju... a to sve izlazi na povrsinu kad popiju. a lako se napiju. ono odma se iskrive, pocrvene i brbljaju dok kotrljaju jezicima i jedva slazu recenice i ponavljaju se.. dok ih njihove kolege slusaju i klimaju glavom..



danas sam zavrsila oko 11 i nesto i krenula u el castellano, neki spanski restoran da se nadjem sa malisom, pravili su neku farewell zurku, to je kao prvi spanski restoran u japanu, u prenatrpanoj shibuyi - koju bas i ne volim, ne prija mi toliko ljudi.. i na ginza liniji prepunoj pijanih biznismena, pravila sam se da gledam printove u metrou - i naravno prisluskivala njihove razgovore :)



prvi lik, blizu shinbashi stanice blizu mog posla


oko 55 godina, otac dvoje dece (prica mladjem kolegi koji samo klima glavom - a sve vreme gleducka u mene pa u neki devojku pored mene)


- ej slusaj, ja volim svoju decu znas. ono abs ih volim. znas ona je probusila pupak ali ja sam ipak navikao na to. to su moderna deca. jebiga, naviknes se na sve.. i OPET je dovela nekog idiota. jebote NE PERSIRA MI. ja mu kazem alo mali, nemoj tako, a on umire od smeha.. al nema veze. mladi su, to je valjda normalno. okej... bolje nego da nema nikog. bas volim kad ponekad dodje kuci.. pa ono kao za novu godinu sto je svratila. ne mogu bre da joj zabranim s kim ce da se vidja... a i sin mi je doveo neku idiotkinju.. al nema veze, mladi su. nek imaju ta iskustva. kapiras me? kapiras me!?!?! znam bre da me kapiras...... (i sidje na stanicu i mase kolegi koji NISTA nije slusao)



drugi lik


mladji ruznjikav lik, radi neki smor posao u velikoj firmi - zali se kolegi slicnih godina koji cak ni ne klima glavom vec gleda kroz prozor


- ej ja znam da su mene uvek mrzeli.. i u skoli je bilo tako - ono znas kad osecas da nekom smetas i da te mrze.. ali ja sam tad bio ruzan i glup.. sad bar ono... znas, izgledam bolje.. i ne smrdim, ono trudim se da lepo izgledam.. bar ono maksimalno, kolko ja mogu... i radim bre stvarno radim, vse uradim kako treba.. A OPET IM NESTO SMETA! ja stvarno ne znam, znas obicno osecam kad nekom smetam, ali ja ovog puta ne osecam.. i trudim se, i sve, i onda cujem da im smetam.. stvarno ne znam sta vise da radim... jebote, tuzno je... znas, kapiras, usamljen sam....



i tako..


svi kukaju, ali to se sve zaboravi sutra ujutru - sutra sve po starom, svi svoje probleme drze u sebi, persiraju, klanjaju se.. i onda opet neko predlozi pijanku - i opet se raspadnu.. ali nepisano pravilo je da se sledecg dana to zaboravi :p


ja naravno to ne postujem pa mi se desilo da mi nesto pricaju vece pre, kao zale se


i onda kad im ja to ponovim sutradan.. gledaju okolo da vide dal neko slusa i prave se ludi..


zabavno je da ih tako zajebavam, ali cu ih pustiti na miru, posto ne mogu da ih promenim.



jedino sto me brine je sto nije jos ni februar - a vec ima mnogo ubistava - brat ubio sestru sa kojom je ziveo, odsekao joj sise i kosu, obukao njene gace i otisao kod druga da se hvali - jer ju je mrzeo godinama i ona mu je rekla nesto i on je puko i ubio je.. a drugi poznat slucaj je zena koja je ubila muza flasom, pa ga je iseckala u kadi i zakopala svuda pomalo po tokiju, nosila je glavu u metrou u rancu... znaci uzas.. trpela je godinama to sto ju je tukao - a cutala je jer je bio fensi biznismen i imala je pare... i prsla. znaci budu fini, cute.. i onda te iseckaju na delove :D


jezivo.


znaci zakljucak: svadjajte se, pricajte, da vas neko ne bi iseckao :)



uf vec je kasno, a sutra opet kod nasminkanih teta na prezentaciju :O


ajd


cao

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...