Saturday, January 27, 2007

odmor :)

od kad se zavrsio ad-fest i advertajzing konkurs asahi novina - sve je lakse.. frka je prosla. a kad frka prodje a mozak ti radi i dalje po starom to ne moze da bude odmor.. tako da sam odlucila da sto bolje izbegnem stres i da se radujem kao dete.. zato sam otisla u petak odma posle posla u Diznilend! - ono, cim je kazaljka stala na 17:30, ja sam vec bila doshminkana, namirisana, i u crnom kaputicu i cizmama i jurila ka liftu i pritiskala dugme [><] za brzo zatvaranje vrata...


posto ne mogu da nadjem kabl za prebacivanje fotki - detaljnije o tome sutra..




mozak mi je na odmoru, dosla je mama iz beograda na jos 3 meseca da vidi babu .... a i mene i moju haoticnu sobu. kad smo kod haosa, ja izgleda funkcionisem u haosu. to mi je reko i tihi kolega Sato koji sedi sto pored mene. cim sam dosla u dentsu, primetila sam preterano uredan sto sa nekim bas izabranim sitnicama pored monitora, onako je delovalo bas zajebano :) kao da taj neko ne kupuje bilo sta vec ima ostro oko koje iz gomile djubreta mozad da pronadje vrhunsku stvar. lik ima ugradjen iPod u ushi i ne komunicira osim kad treba da ispljuje dizajnera koji mu odradjuje ono sto je on art-direktorisao. svaki put kad su me pitali ako sam se navikla i kako se druzim sa svima, uvek sam govorila da su svi super, ali da je ovaj kolega pored cudan jer mu ja kazem dobrojutro, a on nista. smesan je, ima naocare izgleda malo kao ono pile iz crtaca ono pametno sto ima ogromne naocare..


al dobro poceo je da komunicira, cak mi i ime zna, ali iskljucivo prica posle 17:30. ne znam da li mu je to neko pravilo, da radi dok je zvanicno radno vreme i da sme da se opusti tek kad prodje to vreme.. ali poceo je da prica sa ljudima. svi se cude. jednom smo pricali o sredjivanju i urednosti, jer je njemu sto uvek preterano savrseno cist a kod mene je ujutru super al preko dana se pretvara u magacin - pa sam ja rekla da bih morala da naucim da sredjujem stvari DOK radim da se ovo ne bi desilo na kraju dana, feng shui i sva ta sranja.. a on mi je reko da mu deluje da ja tako funkcionisem, da moram da budem u sarenilu. mozda... ne znam.


dobro... da se vratim na mamu. donela mi je lancome tonik onaj plavi, hvala joj, janin poklon (hvala jani za kristalnu zvezdicu :))))) matejinu solju (opet kravica, ne znam zasto ga asociram na kravu LOL ali hvala mu) i neke novine iz BG. jebote kako me nekako sve to vraca na komunis terasu. novine me podsecaju na komunis terasu, djuru koji ne prica do podne i lista blic i nervira se i uvek poslednji saznaje vesti, deju koji rola duvan i smeje mu se. i ovaj kvalitet papira, i boje, font, dizajn, vesti.. sve me je u sekundi podsetilo na beograd koji sam zaboravila. i srbiju. i samo sam zatvorila. boze koliko je mene to gusilo. kazem mene, jer meni nije prijalo tad da budem tu. mozda ce mi prijati, ne znam.. ali do sad mi nesto nije prijalo. kao da nisam znala pravila u toj igri koja se igra. pravila us jednostavna ali ja nisam bila na tom casu i zato ne mogu nista da pratim. sve se desavalo, sve je bilo filmski, jer kod mene ne moze da bude normalno i uvek svuda mogu da uzivam. ali nesto nije bilo kako treba. kao kad parce slagalice udje u poslednju supljinu, ali udje zato sto ga jako gurnes. ali vidi se iz british ervejza (copyright by LEON) da parce ne odgovara rupi. e pa ja sam bila to parce koje je uletelo u gomilu, a pripadalo je drugoj slagalici. mozda mnogo vecoj. mozda zvuci glupo, ali stvarno je tako. mozda ce se srpska slagalica menjati, i mozda ce se naci mesto za mene, ali mozda samo privremeno. a mozda zauvek. mada ne verujem. ovde se osecam kao u moru, a do sad sam se kochila u kadi. toliko je siroko da ne znam sta cu. sanjala sam dugo o ovome, o toliko mogucnosti. i sad puf. ne stizem da razmisljam preterano, jer se svasta desava, ali dobro surfujem valjda, iako sam umela samo u glavi.


ovo sto pisem postaje konfuzno :)



a vec je 3:59am.. i sinoc sam legla oko 4.. moram, sad, stvarno, da.... _ _ _ __ _ ___ ___ __*



snovi se stvarno ostvaruju

pozelis i posaljes gore

i malo kasni, ali ostvaruje se


scarlett.cinderella.....laku noc******

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...