Thursday, January 25, 2007

sreca sreca radost

la, la, la, laaaa - - - la, la, la, laaaa - - -

moja stara ilustracija za b92/zivot dok je jos radila tanja....

danas sam potpisala papire neke nove, stalno pisem neke nove dokumente ne ni sama tacno za sta . . . ali u svakom slucaju imacu vecu platu :) jej! i placace mi prevoz. super. posto sam mesecno davala oko 150$ jebote.. phew.

osim tog potpisivanja papira iskreno nije bilo previse posla.. posle sredjivanja papira i otvaranja nekog novog racuna u banci, svratila sam u RAMEN shop de cu bile smao cike, jer je ono krsh mesto :) ali sam tela jednom da odem u takvo mesto i probam to jelo od 150 dinara.. nesto kao Zuta greda, tamo kod maxija na vracaru.. gde jedu taksisti . . .sve je naravno bilo prljavo, restoran je naravno u podzemlju, sve je zalepljeno selotejpom - i okacen je cak i isecak iz casopisa NAJJEFTINIJI RAMEN (ramen je inace moje omiljeno jelo koje ponkead uzasno kriziram - kao i danas) . . narucila sam Lady - set ma sta to znacilo :) valjda kao zene treba to da jedu... - mali ramen, gyoza (kineske raviole - jiaozi kod nas pise obicno), pirinac sa jajima, neka tursija zuta koju nisam bas obozavala LOL

posle smo Asami (ne ona asami - nego druga asami, koja ima 23 godine i genijalan je dizajner i super se slazemo i zajedno zavrsavamo mnogo brzo stvari) i ja spichile dva predloga za novi katalog za neku olovku za obrve sjaj za usne i maskaru... za jesen - zimu, sledecu naravno... i otisle tacno pred kraj radnog vremena (iako smo opet obe kasnile - kao i uvek).

u tokiju je trenutno trendi da se otvaraju sredjeni fensi trzni centri u okviru stanice metroa - znaci nisi izasao iz stanice, jos uvek imas kartu, ali imas ogroman broj radnji koje su sredjene i moderne i atraktivne.. npr echika (glupo ime ali se sastoji od japanske reci EKI 0 stanica i CHIKA - podzemlje - a kopirajteru inace mom kolegi kobayashiju to je zvucalo nekako evropski pa je odlucio da to tako nazove) http://www.tokyometro.jp/echika/whats/

tu je neki francuski fazon... mislim pokusaj :)

a nas dve smo bile u Shinagawi - shinagawa je inace stanica gde je i blizu nasa ambasada.. http://www.sitaara.com/diner/index.html cim smo ugledale tandoori, usle smo. svi kuvari i zaposleni su indusi i to me je nekako uverilo da cu ponovo probati onog dobrog indusa :) plsu pisalo je da je ovo severni fazon, sto i volim, jer juzna indija ima drugaciju hranu, druge zacine i nije mi nista spec.. naravno hrana je bila mnogo dobra, sve sam isprosipala kao svinja, od silnog uzbudjenja :) toliko smo bile gladne da smo grickale semenke iz ukrasne cinije (ko udje na sajt videce da na staklenoj polici stoje posude sa zacinima :) mali indus koji nas je sluzio se smeskao i pravio se da ne vidi sta radimo a dvojica indusa su jeli neki naljuci curry pored nas i znojili se...


kampanje za st valentine's day koji opet ne razumeju kao ni Xmas ali ga slave jer je eto zabavan ... su vec pocele. sve je u srcima i crvenoj i pink boji. pored restorana je bilo drvo sa granam od srca, i pored je stajala polichica sa papirima srcima u raznim bojama i flomasteri u 12 boja i pink i blue trachice sa kojima si kachio to na grane.. pise pored srca - upisite ljubavnu poruku.. ja napisala na srpskom da niko ne razume, i to cirilicom - a asami je prepisala :) krisom samo sto je obrnula cirilicno I i napisala latinicno N :D





ne mogu opet da spavam. ali moram


sutra idem sa malom asami u Disney Sea - novi deo diznilenda koji je sav u vodi... ne znam ne mogu da zamislim, ali valjda ce biti dobro :) idemo na prezentaciju u K. za katalog jesenji i onda pravo na voz :P


odoh

beauty sleep!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...