Monday, January 15, 2007

pozerka

napokon se mozak aktivirao, tek nakon uzbudljivog vikenda na poslu... radila sam neki rad za konkurs .. neki ad-fest, dobijes brief u petak i predajes projekat u ponedeljak.. znaci cao vikend.. u subotu sam radila od 14h do ponoci a u nedelju od 11h do 2h ujutru.. jeeee i na kraju je ispalo bolje nego sto sam mislila, ali crkoh.. u ponedeljak me odma cekala prezentacija novih ideja za tv reklamu za onu kozmetiku... predlozili smo 6 primera.. i ne bih da se hvalim :P ali cu to uraditi - finalisti su bili broj 3 i 4, a moj rpedlog je btw broj 4 :))))) jeeeeeeeeeeeeeej pa to bi bila moja prva tv reklama! sutra moram da sredim image-board, na prosli image board su i pali! ha! za nas bozic.. kome sam pricala zna, imala sam TRAINSPOTTING u kuci... uff.. al i to se zavrsilo, navikla sam na takve filmske situacije, uskoro ce mi biti smesno... al dobro :) znaci tagovi bi bili: srbi, pivo, pilule, dileri, wc, kada. ma strasno :) R15. ma vise. a evo mojih pozerskih fotki to vece sto sam se slikala pre nego sto me je Sanja zvala da se nadjemo na Shibuya... kod psa, naravno, kod pusionice na cosku. hahah nisam odavno pisala, ali stvaaaaaaaaarno me mrzi. sad sam malo gledala na netu vesti iz srbije i smorila sam se. mislim da ce proci mnogo vremena dok mi beograd bude falio. ono stvarno. sad mi fale neki ljudi i mesta vezana za te ljude.. ali trenutno se osecam tako ispunjeno, da ne zelim nista da menjam.. ocu samo jos mnogo toga da vidim, osetim, prodjem, naucim, saznam... gladna sam za tim necim novim. predugo sam spavala u beogradu... uvek sam se u tom gradu osecala kao da nista nije moguce.. mozda jednostavno eto tako meni ne odgovara... ko zna.. ko sto mi se sad nosi zlato a pre sam ga mrzela. trazim neke velike hoops zlatne, ali pravo zlato da se castim i da ne budem cheap a i posto sam postala alergicna na te neke metale ostale.. organizam mi postaje fensi! LOL! serem! idem sad da spavam, pocela sam da kijam... u tokiju je hladno.. crni kaput - tirkizne rukavice - pink patike = trenutni hit soja mleko sa ukusom kafe mmmmm vietnamska hrana disney-sea - diznilend ali na vodi... idem sa malom asami sledeceg petka. mala asami sedi prekoputa mene. icice mozda i velika asami :) i jos poneko! izlecemo posle posla u peta i idemo tamo na nocne voznje! poslednji put sam bila u diznilendu pre 10-ak godina, tako da jedva cekam.. ajd! evo izvole slike! znam, pozerka sam! al eto kad mi ej dosadno... volim da se slikam (i gledam) :) opet serem! cao! p.s. ovo na kraju nisam ja... ali... :p





> > > suddenly i see
> > > nouvelle vague - ona pesma

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...