Saturday, February 23, 2008

fotoalbum. subota. mama.

ovih dana, kao sto rekoh, mi se nesto ne divlja. djuska mi se ponekad ali kad zamislim zadimljeni klub ili nesto, odma me smori. ko baba neka. ali shvatila sam da mi je naisao takav period, i vikende uglavnom provodim penzionerski. uglavnom sama, ili sa mamom.


nisam okacila slike iz MEIJI-JINGU hrama, bila je mnogo lepa subota, dan posle kineske nove godine, kad se veruje da ako odes u prirodu, gde ima dosta zelenila, tzv POWER SPOT, da ce ti cela godina biti srecna. i eto otisle smo tad u hram. ogroman. cekala sam mamu na harajuku stanici, na mostu, gde se skupljaju oni jos nepoznati muzicari i tako pevaju, svako uredno u svom cosku, kutku. jedan lik u koznoj jakni i koznim pantalonama je doneo samo kasetofon, ubacio cd i okrenuo se ledjima prema publici.. odnosno ljudima koji prolaze.
i krenuo je straaaasno poznati intro. joshua tree. mirnina soba. proklete roletne. srednja skola. potpuno nejasna buducnost. svega sam se setila. lik je krenuo da se dernja, kao da nadvikuje bonoa. i wanna run. i want ot hideeeeee. sve vreme dok sam cekala mamu lik je djuskao i celim telom pokazivao odusevljenje albumom joshua tree. sve je lepo otpevao. a ja sam skoro sve cula jer je mama kasnila. a ne nosi mobilni. pa reko aj da odslusam.onda je mama dosla i usle smo u bastu. tog dana su svi odlucili da se vencaju. jedino jedan par je bio lep. i on i ona. ostali su bili tako nekako bledi. i neupadljivi. ovo dvoje gore su sijali. ona je bila lepa. a on je lepo ima vrat normalne debljine. to mi fali ovde, svi imaju tanke vratove i ruchice kao ptice. in je biti mrsav. gej mrsav. mada cak ni gejevi nisu toliko mrsavi vise, bar voi koje sam videla u njujorku.

ja. sa bakarnom kosom. kad sam videla ovu sliku odlucila sam da se farbam.jos jedno vencanje. stajling je super. crveno. crno. belo. grafic.
ovo malo prekacem dan. ofarbala sam se. u tamno braon, ista nijansa kao moje oci.
plavi pramenovi kod zulufa. dva.
dorucak tog dana.

okej vracam se na hram.
ogromna je basta, obozavam zvuk kamenchica kad hodam po vrtu. gomila ljudi. gomila turista.
ovaj hram je pripadao caru, a ovo su vina koja je on dobio kao dar od raznih vladara.
a ovo su pokloni, japanski sake od raznih japanskih vladara.
zbunjena mama i ja. ja sa ruskom mojom omiljenom maramom. vidi kakvu kretensku facu pravim. boze. mrzim unutrasnju kameru na telefonu.
ovo je inace rucak tog dana. thai restoran u harajyuku. odma pored jiaozi radnje, koja je isto hit. thai noodles *sa divnim kikirikijem na dnu) i chineze dumplings. MMmmMmmmmm

OVA SUBOTA.
isle smo na izlozbu tuluz lotreka.
njega obozavam.
ali pre toga, otisle smo da vidimo neki vrt, gde su procvetale sljive. pink i bele. i neko drvece obavijeno totalno umetnicki, kanapima. kao veliki kisobrani.
spava mi se. u petak sam dosla kod mame, i onako zaspala ispred tv-a kao i uvek oko 22h. probudila se nadrkana u 24h. zaspala odmah posle toga u krevetu ali bih mogla da spavam tri dana. ali eto, bilo je suncano, morala sam da izadjem.
ovo dole je slika neka druga. na aerodromu.
kad smo isli da snimamo nesto tamo.
dijagonalno svetlo mi je hit.
stroga ja.
eto, danas mi se preskacu teme. kao kad pricam.
pink nails. zebra bag. someone else*s feet. mom*s ring.
ja i bela sljiva.
ajmo japanci, razgledanje sljive samo za 100jena.
zabezeknuta. novi karmin. beige.
ajde dragi, slikaj tu sljivu.....
a inace, japanci nose maske jer svi imaju alergiju na polen. ili su prehladjeni. ili su previse fini pa nce druge da zaraze. ne, stvarno.
vidi irena kako je lepo, ajde slikaj. da mama.
a na tuluz lotreku. red.
jebote. pomislicu da oni vole redove
queque.
10 minuta cekanja, pise na tabli koju drzi mladic.
i sacekale smo. i usle smo.
i bilo je divno. najbolje su bile neke ilustracijice... i jos par portreta. sve ostalo sam vec videla.
oni plakati cuveni.
tokyo midtown galerija. ogromna.
i ogromni tokyo midtown, na roppongiju.
umorne noge vodile su nas same do jedinog restorana koji nije bio na pauzi, neki kineski. mi inace uvek ogladnimo oko 15h, tad je bas pauza obicno izmedju lunch time i dinner time.
sve je uvek bilo nenormalno kod nas u kuci. doruckovali smo spagete. rucali u 16h. ali sad mi se to svidja.
mama je narucila vino od sljive i napila se.

ja ceo dan odmaram mozak. meditiram u hodu.
gledala sam na tv tahitian dance. dobro izgleda. mogla bi da to upisem negde, da razmrdam kukove.

e da, gledala sam dirty dancing, posle toliko godina. mnogo los film :) haha, mislim tehnicki. ali je ipak hit. patrik svejzi. i 80s seksines.

odoh da spavam, samo da odgledam royal tenenbaums do kraja.
ljub.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...