Monday, January 14, 2008

agenda i MIFFY


kupila sam novi schedule book. dobili smo neki ruzni na poslu sa sve logom firme. neka ona plava, ko uniforme one sto su se nosile za vreme tita u skoli. uzas. kupila sam bright orange sa zeleniom lastisom. nekako mi je legla u ruku cim sam je uzela, i unutra nije bilo preozbiljno ono da ti bude muka od svega. dok sam u tokyu hands-u trazila "THE ONE" neki par je prolazio pored mene (obozavam da prisluskujem!) . Ona je rekla "...ja bi neku roze svesku... a sta, tebi kao ne treba agenda?!" a On "ne duso, ja sam previse zauzet da bih imao vremena da upisujem sta cu raditi u agendu!" HIT. kakav debil. previse je zauzet. da, da. lazi nekog drugog.
usput sam uzela malu MIFFY mulipraktik olovku. patent olovka plus pink, crvena, plava, zelena i crna hemijska. i mali miffy na vrhu. miffy-ja obozavam, te knjizice su me cinile tako srecnom kad sam bila mala. sedim na noshi i oko mene gomila knjiga. uvek sam volela brzo da citam. data junkie. information junkie. open in new window.
pored kase se za 80 jena (40 dinara?) prodavala mali crveni bedz sa srcem. odma sam je uzela. ne znam ni sta ce mi ali nisam odolela.
nakon toga, posao. danas je neradni dan, ali sam morala da radim za neki konkurs. young lotus. preliminary za azijski ad-fest. ako pobedim idem na tajland. mmm tajland. tema je beijing 2008. trebale su mi neke fotke kineske hrane pa rekoh sto ne bi ja to narucila :) tako da smo moj kolega kopirajter (koji vec zna koliki sam kapacitet pa nije brinuo sto smo narucili za petoro) i ja pojeli svih 5 tanjira klope. u mom omiljenom jumbo-jiozi restoranu. viidiiiii koliko su jumbo. oko 14cm ima svaka.
rakovi u chili sosu. mmm.


nesto zeleno...
pirinac. a meso nisam prebacila na blog. al bilo je super. sa sve baby cornom :)

odradih ja taj plakat i vratim se brzo kuci. dosao je malisa koji je bio skoro mesec dana u brazilu i londonu. kaze smor :) haha. sve silikoni i lazne lepotice. london mu bio zanimljiviji.
napravila sam pastu laganu sa tikvicama patlidzanom cheery paradajzom cisto da pojede nesto sto nije avionska hrana, popili smo apropo caj koji mi je dala janchi... cela soba mirisala je na caj. divan je.

kasnije sam popila casu nekog amino napitka i otisla na trcanje. napolju je mnogo hladno nesto. zar je zima bila ovako duga?

za kraj. dve sirene sto mi cuvaju telefon.a od sutra. opet posao. al bice okej, sutra u 19h idem u neki restoran sa koreanskim rostiljem. hit. ne smem nista da jedem ceo dan. postacu svinja. ono nenormalno prezderavanje u beogradu me je umorilo. odvikla sam se. mislim i dalje mogu da pojedem nego bilo koje zensko... ali ipak. duff punjena 400g je moja proslost. hahhaha

MOVIE: "Juno". mislila sam da je smor, ali me je nekako zabavio. mala od 16 godina trudna.

SONG: (iz filma) "I'm sticking with you" (velvet underground) HIT :)

aaaajm stiking vid juuu :D

LINK: mala kineskinja. what i wore today.

laku noc :*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...