Sunday, January 27, 2008

ZAKKA

ZAKKA: (from the Japanese 'zak-ka'(雑貨)or 'many things') is a fashion and design phenomenon that has spread from Japan throughout Asia. The term refers to everything and anything that improves your home, life and outlook. It is often based on household items from the West that are regarded as kitsch in their countries of origin. But can also be japanese goods from mainly fifties, sixties and seventies.

(WIKIPEDIA)

bila sam danas u mom starom kraju, djijugaoki. (JIYUGAOKA)
inace poznat kao "zakka town", jer je prepun radnjica sa sitnicama, namestajem i ostalim glupostima sto ti trebaju i ne trebaju (uglavnom ne trebaju :))
da kupim neke sitnice da malo sebi olaksam boravak u ovoj kuci. od kako smo sredili kucu, nekako je lepo, tamno braon brodski pod, beli zidovi.. ali nekako nije cozy :S
gore na slici su neke zakacaljke jer sam htela da drzim ogrlice nekako na zidu a ne u posudama.
bele povrsine sam morala da ubijem nekako sarenim ilustracijama sa proslogodisnjeg "kate spade" kalendara, koji je bio toliko lep da nisam mogla da ga bacim... (ovogodisnji visi u kuhinji)
posto je baba bila krojacica, i imala svoj butik (shila je gospodjama haljine za balove i prijeme)
ostavila mi je gomilu materijala iz italije (s kojim ne znam sta cu jer je previse fensi, pa se sve bojim da ga ne upropastim.. te ga cuvam za neki trenutak kad budem tacno znala sta cu s tim)
ostavila mi je i ovu crnu figuru (kako se bese to zove) na kojoj se pravila modele, koji mi sluzi za kacenje mindjusa i ogrlica i prsluka crnog omiljenog...
jos slika sa kalendara na ormaru..
pikaso i gej drugari. . .. . . .. cika vorhol koji telefonira... (od jordana)
polichica koju sam danas kupila, a odozgo shantell knjizica ilustracija i mala jagoda ... staklene posude u obliku ptice i jajeta za cvetice, stalak za svecu od jane u obliku diven zvezde *** * i l`occitanes solid parfem (magnolia)... jos cu na ovo ukucati par ekserchica s donje strane da okacim jos nesto..
prebacila sam mini-oltar sa precima ovde, bio je u susednoj sobi, u hladnom. tu je i kolekcija mackica za srecu :) mala duguljasta macka, lampa, omiljene disko mindjuse i ogledalo u obliku visibabe :D a uramljena ilustracija je mala diploma koju je mama dobila u osnovnoj skoli - pise " srecan rodjendan setsuko inumaru! vrlo si uredna devojcica i bices vrlo uspesna" LOL mala uredna mama, uvek je bila takva...

evo sve sam sredila, danas sam imala diiiivan dan, mama je dosla iz beograda (sva debela jer se najela pogacha i mesishta) - uzelela sam je se, priznajem. nekako se desilo par situacija gde sam bila zaista sama, i iako uvek mogu nekako da predjem preko toga jaka, ovoga puta mi je trebao neko. samo da je tu, u zemlji. u gradu istom. sad mi je nekako lakse.

cudno.

evo dve slike iz prevoza.
prva je baba. kul baba. ne farba se, ima neku kul frizuru i bele sjajne slusalice. kul garderobu, jednostavno ali bas onako kvalitetnu (jedna od lekcija koju je mama pokusavala da mi ugura u ganglije je - da ne kupujem gomilu jeftine odece - ponekad ne mogu da odolim.. - jer cu delovati jeftino, i da je bolje da imam par bas kvalitetnih stvari. vodila me je na buvljake, i sajmove antikviteta, i nista mi nije govorila, niti objasnjavala, ali mi je rekla samo da hodamo brzo po standovima, i da u toj brzini izvucem ono sto mislim da je vredno.. jer obicno tu izlazu i gomilu djubreta a samo ponekad se nadje nesto bas vredno.
nisam ni shvatila koliko je to bila bitna lekcija. toliko sam izostrila oko da mi sad sve vredno zasija prosto u celoj slici. kao kad odes u H&M ili zaru, te neke mass-production odecu, pa u gomili djubreta iz kine i turske nadjes nesto sto je bas lepo.
okej serem. ali stvarno mi je drago sto sam to naucila. korisno je.

anyway, baba je slusala neku muziku i non stop mahala glavom napred nazad. hehehe.
ovo nije isti dan, ovo je juce, neki lik, seo tacno ispred mene, i pise mu na grudima FSJ. nisam odolela i nasmejala sam se. gledao me cudno lik, izvadio sportski zurnal (tokijsku verziju) i krenuo da gleda neke sitne brojke. valjda se kladi na nesto.
posle sam trcala za njim (kad sam stigla na shibuyu) da mu slikam ledja. hehehe. mali japanac predstavlja jugoslaviju.



It's a beautiful day
The sun is shining
I feel good
And no-one's gonna stop me now

TVSHOW of the week: GREEK
kad sam videla na sta lice glavni likovi prevrtala sam ocima, ali navukla me shantell, kad sam bila pre neki dan kod nje kuci (gledale smo prvih 6 epizoda koje je skinula do trenutka kad smo zaspale), i eto skinula sam jos 4 epizode! aaaaaaaaaaaaaaaa! mrzim kad se navucem na tinejdz seriju! kao na nestasne godine (odatle mi nadimak MAY, jer sam tad imala istu frizuru ao kineskinja MAY HEM *mayhem hahah pa me marko prozvao tako (i dalje me neki sa faksa zovu MAY).

odoh. laku noc.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...