Saturday, January 12, 2008

NOVA GODINA > > >

srecna nova godina svima sto checkiraju ovu stranu. eto, kao ajde da pocenem opet.
bila sam u beogradu, smrzla se. proslavila novu godinu. videla se sa svima (skoro) sa kojima sam htela, i sve vreme sam jedva cekala da se vratim.
ko bi reko da sam se tolliko navikla na tokio. odnosno navikla sam se na normalan zivot. na to da ti niko ne govori sta da obuces. kako ti frizura nije in. da mi se ne izivljavaju neki istraumirani ljudi. navikla sam da nema ljudi koji te napadaju jer eto bolje oni da te napadnu nego ti njih. a svaki slucaj. navikla sam da imam platu s kojom mogu da kupim sve sto zelim. setila sam se vremena kad sam radila za malu platu i od kuce radila neke tezge samo da bih prezivela. i jos uz to svi koji su me pritiskali psihicki, i nisu imali razumevanja da mi je bilo tesko. nego eto, njima je tesko, pa ajde eto irene.
da, od kad sam otisla u NY, postala sam njujorchanka :P imam svog shrinka, daniel-a seymour-a. polujapanac, pa mogu da mu kukam sta mi smeta ovde. ali od kad sam bila u beogradu, setila sam se svega sto mi je smetalo. svih razloga sto sam godinama zelela da odem NEGDE, samo da pobegnem jer sam se osecala kao stranac. kao rascvetani kraj kose koji stalno strchi. uvek sam mislila da sa mnom nije nesto u redu. ovde sam nekako imala vremena da budem sama sa sobom. i to mi je pomoglo da ojacam. i da se druzim sa sobom malo. da saznam ko je irena stvarno. i eto, zavolela sam se. sad cu lepo da kazem danielu kako sam bila u begradu samo da se setim zasto sam u stvari srecna i zasto je dobro sto sam u tokiju.
danas sam se napokon naspavala. spavala sam do 12 i 20. to je retkost za mene, oni koji me znaju, znaju da ustajem ko vampir i subotom i nedeljom, od GLADI :) eto nekako cak i kad sam mnogo umorna nikad nisam mogla da spavam bas bas dugo. ali ovoga puta sam bila zaista premorena, vratila sam se u tokio u ponedeljak, 7. i kad sam stigla na narita airport, poslala sam veliki kofer postom da mi stigne kuci sutra ujutru (vrlo korisno) i sa malim koferom koji vucaram kao stjuardesa sa se uputila pravo na poso! jeeee. irena, prava si japanka postala, reko bi neko :) ali morala sam. i tako cele nedelje. ne mogu da spavam od jet-lag-a i blejim do 3 ujtru a ustanem oko 7-8.
zato sam ustala danas u podne, spremila sebi rucak (fried rice sa mlevenom piletinom, zeleni deo repe, celer, shiitake pecurke i soja sos... salata - repa, krastavac, boranija, celer). bas mi se jelo nesto zeleno. DETOX. DETOX. pa mislim, poslednja klopa koju sam jela je u restoranu "malo korzo" hahahhaha uzas.
vidi, mamina braon retro haljina. ukrala sam joj kad sam bila sad u bg. bas mi se nose haljine. cujem da je otoplilo u bg, sad je isto ko ovde. ali danas je padala kisa. nadam se da nece sutra. posto idem u jiyugaoka da kupim agendu za ovu godinu. nisam jos.

:*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...