Tuesday, January 22, 2008

odmor, napokon!

jeeeee kakva je bila frka.. danas, utorak, 17h je bio poslednji rok za 3 dizajn konkursa. znaci svi su odlucili da nas rastrce sa radovima odstampanim bas danas. vikend prosli nisam imala. fotografisala sam u subotu, radila u nedelju.. a u nedelju, sam bila toliko umorna.. znas ono kad si toliko umoran da ne mozes SEBI da verujes. ono uvek nekako sebi verujes i svojim culima ali kad si toliko umoran... i gledas u dimenzije koje treba da napravis. znaci npr 370 x 520mm. a ja napisem 278 x 540. ne znam odakle mi ali eto umor. i ubedjen si da si lepo prepisao. prepisivanje - kao jedan od najlaksih radnji za mozak.. a ja ni to nisam mogla. ostavila sam veci deo za ponedeljak i krenula kuci. u nedelju oko 22h.

i zaboravim ID karticu sa kojom izlazim iz zgrade. znaci ima skener koji moras da predjes da bi ti otvorio gejt. a ja izasla iz office-a i postala zatvorenik u hodnicima. gde nema ni wc. samo mogu do sutra da se vozikam liftom. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. pakao!
sidjem za svaki slucaj da vidim dal su tu cuvari.
nema ih.
jeeeeeeeeeee. pokusavam da preskocim vrata ali nekako imam utisak da ce me uhapsiti. eh. bas japansko od mene. srecom naidje neki lik. neki sto radi mrezu valjda. i otovrio mi svojom karticom ulaz u office da uzmem karticu! spas!

i danas sam napokon predala sve radove za newspaper adverts. cak je snimala i kamera, mozda sam bila u vecernjim vestima, kao kreativci iz naselja shiodome, predaju poslednje radove...


phew. gotovo.


otisla sam do roppongija i nasla se sa malisom. zivimo zajedno a nisam ga videla 3 dana.
vodio me u nase omiljeno mesto.

YAKITORI kafana "dakichi"

chicha sa desne strane peche svo meso i povrce koje narucis na rostilju, a sinovi samo odnose hranu i sipaju pivo.
ja sam pila malo pivo a malisa sok.
"tsukune" - mlevena piletina u sosu. mm.
batachichi obavijeni "shiso" listom sa sosom od umeboshija. ovo smo dva puta narucili
plain bataci sa ljutim.

pored toga smo narucili rice ball koji se brchka u supi, salatu, i neke organe :) obozavam organe. grozno mozda mnogima, ali omiljeno meso mi je "sunagimo". ne znam eto ni koji je deo tela. evo sad cu da googlujem.

...

cuvena wikipedia (jebote manijak sam za google, sve moram da istrazim. oduvek sam takva. secam se kako sam u skoli sve morala da pitam. nije me zanimalo ono glavno, nego eto, pitala sam lika koji je imao dvadesetak godina. istraumiran. mladi ucitelj istorije. "ucitelju, a kako su se zene snalazile tokom menstruacije kad tad nije bilo ulozaka?" uzas.

anyway. GIZZARD. neki kao zeludac kod ptica. mmmm.
pre nego sto smo krenuli primetila sam male uramljene slichice ilustracije. neka deca su crtala chichu koji rostilja. mice.

our favourite yakitori place. kod zvezdice na slici. crveni lampioni.
roksen.



pesma za kraj. volim ovu pesmu.
YAMAGUCHI MOMOE. "ii hi tabidachi" (a good day to leave)
pesma koju je pustio chicha u kafani. narodnjak kao japanski.
ona je bila hit u japanu. japanska ceca :) ovo je njen poslednji koncert. udala se i prestala da peva.

lyrics:
Faraway island waves
Rust-colored ocean calm
Sepia clouds flow past – where could they be going?
I chased after a shadow-picture fox; my dreams from those days
inside my breast even now – going to the west

Oh, where in Japan
is the person waiting for me?
Departure on a fine day, inside the wind once more
I can hear them even now, the songs of those days traveling beside me

Is the fireflies’ light the bonfire from those faraway days?
And the scenery faintly seen a heat haze shimmering?
When I give up both meetings and partings to the twilight
I’ll go search for my own shadow – going to the west

Oh, where in Japan
is the person waiting for me?
Departure on a fine day, inside the wind’s morning colors
I can hear them even now, the songs of those days traveling beside me

Oh, where in Japan
is the person waiting for me?
Departure on a fine day
My yearning is inside the wind
I can hear them even now, the songs of those days traveling beside me

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...