Thursday, September 14, 2006

arigatou gozaimashita


jednom recju - pretrpana sam. informacijama. zbunjena sam ko nevina mlada pred prvu bracnu noc. ono kao plasim se ali ne znam ni cega..



nisam spavala 2 dana pred put, ema i jordi su se trudili da budu smesni ali ja ko da nisam bila tu. otisla sam a nisam ni provalila sta sam odlucila. prvo sam plakala do pariza... i suze su mi stale u trenutku kad sam ugledala ajfelovu kulu. znam da zvuci glupo, ali eto tako je bilo. lutala sam prilicno dosadnim pariskim aerodromom, malo se pogubila jer glupi francuzi ne znaju satro engleski pa mi sve objasnjavaju sa "madam.... #^%$&^#@%$&^%#@"


kupila sam jebene baccarat kristalne case sa 3 kugle od fakin 68evra, pa sam se bacila na razgledanje parfema. tamo je naravno gomila japanki koje grabe ko da ce zemljotres. grabe ne pitaju. imaju isecke iz vogue najnovijih nano tech proizvoda koji prodiru u sve pore i komntarisu kako je dzabe. postoje dve kase ali oni svi prave ogroman red. kao da pise - za japance. ja nekako uzimam lancome pink tonique confort moisturiser, a francuskinja pokazuje ka japankama koje prave red i vodi me ka praznoj kasi koja je odmah pored. ahahah. vole da prave red. eto neke slicnosti sa srbijom. ima valjda nesto u tom redu, ali nisam dovoljno matora i luda da ga volim. deda je uvek placao racune svakog dana po jedan, samo da bi mogao da caska sto vise sa svojim fosilima.

kupila sam glamour UK casopis... da mi ne bude bas toliko uzasno u tom desetocasvnom letu u konzervi ali ne vredi. konzerva je konzerva. pored mene neki stranac i ja kao uf dobro je on je pored prolaza ja naravno pored prozora, kad ono neka istraumirana japanka drzi onako ranac na grudima. ali ubrzo je nestala jer je zamolila stjuardesu da je premesti. kao guzva joj. i eto.

onda tokio. jurnjava po tokijskoj carini potpisujem papire, ispisujem svoju novu adresu po milioniti put. i

napokon dobijam svoj cargo-paket od 29kg. saljem ga fedexom kuci kao i kofer i ulazim u metro sa crnim koferchicem i torbom. ko da sam izbeglica neka hahhaa kao nemam nista. mama me naravno bombraduje pitanjima i njenim PROVERENIM tracevima yeah right.

umorna sam. samo to ponavljam. i naravno cim sam dosla zakuntala sam.

kad sam se probudila mama me sacekala sa sushijem. i mislila sam da sanjam. nedostaje mi mica, sigurno gricka friskis kod eme i vec me je zaboravio. picka. moracu da ga varam sa nekom japanskom mackom. kriziram macke hehehe. eto. vec je 4 ujutru. jetlag nikako da pusti.

danas smo bili u killbill baru michael sanja njena sestra ivan i neki indus i ja. objasnili smo mu da cigani pricaju da dolaze iz indije i pao je u nesvest. sve vreme je ponavljao neke nase psovke. sanjina sestra nije htela nista da jede i tela je da ide u mek. sigurno ce se onesvestiti kad ustane sutra. prvo jutro u japanu. ha. izlazimo u nedelju svi u neki klub kao najveci u aziji 5 u svetu. ulaz 3000 jena jebote i kao free drink. faking jedno pice. mama me smara da legnem. jedva cekam da odem u denenchofu.

aj zdravo :)

1 comment:

Anonymous said...

jos da si ponela fotosop, 'de bi ti bio kraj :) :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...