Saturday, September 16, 2006

tttttt.... tokyo


cudno je kad zivis u gradu u kome zivi toliko ljudi. osecam se cudno, gledam ih i jos uvek ne razumem sto se TRUDE da izgledaju isto kad vec imaju istu boju kose i dosta lice. grupice devojaka su uvek u istom fazonu. znaci postoje uvijachice kose, uvijachice kose koje se kvarcuju, ravne kose, kratke kose, naocarke, hiphoperke, lolite, dosadnjakuse, debele, muskarace... ali sve idu u grupama i slede pravila svoje grupe. znaci i u opustenosti posteoje pravila kako biti opusteno takav. mnogo smesno.



isle smo mama i ja do onog rodjaka da odnesem baccarat case i da me uvedu u to kako ce mi biti na cuvenom intervjuu. znaci 22.9. u 2pm. ne moram onu pingvin kosulju fala bogu, moze ona sa karnerima :) haha. idem u ogromnu zgradu dentsu-a da im kazem uzmite mene fantasticna sam. mislim rekose mi da tako nastupim. i kao odgovara im sto znam engleski jer oni nemaju pojma pa bi me vodali svaki put kad idu da se vide sa strancima. znaci korisna bi im bila, valjda :P

kupila sam breakfast at tiffany's - truman capote.

napokon.. cujem da je izasao jos jedan film o njemu. mala plava knjizica, super su opisi, citala sam malo u majusnom autobusu. smesno je u busu, kad skrece desno cuje se glas sa spikerfona: autobus skrece desno, molimo vas da se cvrsto drzite

lol.

osecam se mnogo bolje danas. jedva cekam taj intervju. obicno na takve dane kad imam nesto bitno kosa mi postaje neposlusna i ne mogu lepo da je isfeniram. haha. sutra idem po mobilni. svi imaju po 2-3 mobilna, jer kostaju 1jen. znaci oko 50 para.. al kao ako kupis novi broj. a to je dzabe pa svi imaju po nekoliko. ludilo. beli? teget? lajm? crveni? pink? sljokice? jebote ovde ne mozes ni wc papir da kupis normalno, svega ima po 5000 vrsta.

ne stizem nista da slikam, osecam se ko skarlet u lostintranslation.

super link: http://www.pingmag.jp/

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...