Thursday, September 21, 2006

sutra!



sutra je intervju.

odelo i kosulja vise tamo i gledaju me onako ozbiljno. cipelice su u hodniku.. mama je u frci, a ja jos nisam kao svesna. iako pricam da mi je frka. isla sam do hrama bacila novchice i zamolila bogove da mi pomognu hahahha. mnogo se bolje osecam u hramu nego u crkvi. bas cudno. ovde se nekako ne plasim, a u crkvi se sva preplasim... mozda sam ipak budista :)


sutra idem u taj dentsu. imaju sajt za kreativce, kao ona SIMS igrica, super im je sajt. udjes u njihov office i tamo sede svi zaposleni i kad kliknes na monitor vidis njihov profil. a na pocetku izaberes AVATAR i nick pa setas po firmi. ludilo. uf!

http://www.dentsu.co.jp/designtank/

idem sad da sredim nokte, ti japanci gledaju svakakve sitnice od cistoce kose do noktiju do toga kako si usao u prostoriju... mozda je najbolje da ne razmisljam i budem JA.


ne mogu puno da pisem danas. pisacu.. sutra? sad je renato reko da pece paprike... mmm bas mi se jedu te debele crvene paprike sa puno belog luka mmmmm :) aj odo. drzite mi palcheve ;)


3 comments:

Anonymous said...

drz' se, samo hrabro

A bice paprika kada nam dodjes u posetu, cuvacu ih samo za tebe

Anonymous said...

go girly!

Anonymous said...

Ne brini, bices najbolja koja je ikad kod njih dosla!!! A i tako si cakana...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...