Friday, September 15, 2006

ja pingvin



spremila sam se juce i krenula u jos jedan shopping.
prekjuce sam bila na shibuya-i, to je ona cuvena shopping zona, sa onim konfuznim pesackim prelazom iz 8 smerova.... jos su svi bili sa kisobranima pa se udarali... iz HMV se vrtela ali bukvalno samo vrtela ona histericna pesma beyonce sa jay-z jem i neki hiphop japanci sa iscupanim obrvama su se njihali totalno van ritma.

obisli smo ceo seibu department store nasla sam samo jedan crni dzemper na duboki V (vidi sliku) ali svi su naravno bili maksimalno ljubazni i osmesi su pucali na sve strane cak i kad kazes necu kupiti kod vas kupicu u max mari oni bi trchkarali sa tobom do max mare da bi bili sigurni da si nasao max maru. jebote.

cudno skroz. izazivaju u meni zelju da iskoriscavam tu preteranu ljubaznost. uzas, srbija u meni hahahhahha.

juce sam se nasla sa Sachiko i njenim muzem Toshiyukijem, to su oni sto mene i brata vole ko svoju decu jer ih nemaju, imaju samo brdo chivava na sred sobe... sachiko ide na neko lasersko ciscenje lica i nema vise one pege (mada ni ne znam o cemu prica te pege samo ona vidi) toshiyuki sakuplja mercedese, ima ih dva imao je tri menjao je neki clk slk ne znam, za tamno zeleni jaguar. ludilo od hobija. i sto je najsmesnije kupuje one za evropsko sediste. voli covek suprotan volan.
jeli smo lunch set u chinatown u yokohami, yokohama je inace na pristanistu i to je prvi grad u koji je krocio stranac. valjda. ima gomila stranaca, tu je neka americka baza i gomila amerckih skola. ima neki drugi smek iako je blizu tokija, mada se metroom stigne za 25 min... meni se vise svidja od tokija npr. jeli smo naravno ko stoka, sve je bilo preterano ukusno, polukinezi sa japanskim imenima ali svojim naglaskom su bili isto preterano ljubazni... a ja sam bila negde u svojim mislima.

toshiyuki je otisao kuci da nahrani svoju decu - chivave a mama sachiko i ja krenule u seibu department store. trazili smo svasta ali svuda je bio problem ovo moje dupe i sise. i visina. svi rukavi su kratki, nigde ne mogu da zakopcam dugme kosulje oko grudi, dupe mi puca na pantalonama a na struku mi visi. jebem ti ovu beyonce gradju. moram da smrsam pod hitno. kad smo otisli do kornera gde te blamiraju ogromnim natpisom SVI BRENDOVI SA OVOG SPRATA ALI ZA VISOKE ILI DEBELE - XXL size, nasli smo moj broj. uzas :) znaci bile su neke male metarpedeset ali jedva, japanke, ali onako debele. ja valjda spadam pod visoke i guzate. jel to isto kao i debelo? dobro :P
uzela sam odelo komplet strukiran od neke super tanke vune na nevidljive skoro strafte i stretch kosulju belu obicnu a sachiko mi je uzela belu na karnere kao za posle, kad krenem na posao.. ovo je samo odelo za razgovor.. na prvom spratu, naravno u odeljenju za nogate japanke, od 38 pa na gore, nasla sam i cipele. nasla sam i moj broj leopard dlakavih cipela, ali mislim da cu potraziti zebru. lepse mi stoji... mada leopard me zove... mmmm mozda se vratim po to :)
posle smo bili na pivu u havajskom kaficu. svi mali japanci ti vichu ALOHA umesto dobar dan. joj. hahahhahha mesto se zove aloha table i jela su sva kao tapas, samo havajski fazon. pogled na more, neke baklje, palme, gomila uramljenih slika i grafika u havajskom fazonu onako nabacane na tamno braon zidu a gore ono sto hladi ono kao u saloon. strava. e jos da sam bila s nekim drugim. hehe.
dobila sam i boli me stomak. jos uvek sam raspad od fakin ambrozije... sad sam kao kod mame da me izlaci svojim kulinarskim cudima. nikako da se sredim. nisam jos svesna sta me ceka :) malo sam se usrala.. ali kad krenem da zivim sa malishom, bice mi bolje. kad upoznam ljude i tako to... jedva cekam tu nedelju da izadjemo.
odo. ljub.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...