Monday, February 11, 2008

alcohol.


samo pijem vino ovih dana. i placem. i od srece i og tuge i od besa.
vino izlazi na oci valjda.

bila sam kod sachiko za vikend.
nas dve i 5 chivava na 160 kvadrata.
pijemo vino grickamo sir i masline pa se vozimo tamnozelenim jaguarom.
pa gledamo as good as it gets i umiremo od smeha, zaspimo u trosedu isprepletane i probudi nas mala chivava u 3 ujutru.

pogledamo tv a ono demijan i film 666 na kablovskoj. argh!

sachiko sredjuje stan od kako joj je muz umro, gledale smo prastare slike. irena, 13 godina. uzas. debele obrve. hit.
nasle smo i sve VOGUE i ELLE i marie claire iz 80s i 90s.
supermodels.
prirodna lepota.

dala mi je i dva dzempera.

ja sam joj pravila rucak i dorucak.
dobro mi idu salate ovih dana.

: * : * :

cudna mi je ova 2008. ko da mi je sve jasnije, a onda odjednom mi nista nije jasno.



How to make a Irena
Ingredients:

1 part pride

3 parts humour

5 parts leadership
Method:
Blend at a low speed for 30 seconds. Add wisdom to taste! Do not overindulge!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...