Saturday, February 16, 2008

lejzi * dejzi


opet sam lenja.
tako me uhvati pa sam lenja. okrecila bih tri stana iako me niko ne pita, samo da ne radim nesto sto moram. sutra je maraton, kad bi mi rekli da ne smem da trcim sigurno bih ga istrcala. budala.

mrzim kad me uhvati takav period, tad nisam ni za ljude.
danas je subota, a bila sam na snimanju. hair&mejkap devojka je bila bas slatka, sa crvenom strumf kapicom, farmerkama na tregere, i ogromnim sisama (tek se porodila bila) koje iskacu iz kardigana na pruge. rekla sam joj da pustam ovaj moj pank pokusaj kose (naravno meni sve odma brzo dosadi) i da ne znam sta da radim u medjuperiodu, kad je najgore, pa mi pokazala par trikova, eheh.

stilista je bio neki matori, u fendi cizmama i jaknici i prada kaisu, sa mohikanom i tetovazom zmaja na glavi i ruci, al u stvari nek dobrica. doveo je i svoje dve gigant pudle na snimanje. crna i bela.
ja ipak vise volim macke. mnogo mi fali macka u zivotu. vise nego neki ljudi.

iako je bila subota, bila sam hepi jer je trajalo do 16h iako je bilo planirano 20h. nije mi se NIGDE islo, mozda zato sto pokusavam sebe da sprecim da bar do plate (sreda!) ne trosim pare na ono sto ne treba, za sta sam profesionalac. ... a mozda zato sto mi se nista ne radi. samo mi se dremalo. valjda je ok da ima takvih perioda. ne samo da kafenisem. u stvari, i kafu sam smanjila na minimum. cak mi je i telo odbija. ujutru nema sanse da je popijem na prazan stomak, cak ne i posle dorucka. tek posle rucka sebi oprostim neku blaaagu verziju kafe (aka starbaks), mada bih ladno mogla i bez toga. od kad sam izbacila kafu i pljuge totalno iz zivota, osecam se tako cistije. cak mi i vise smeta. i ne stoji zenama nekako. i smrdi. i mogu da mazem milion krema i stavim gomilu maski i pakovanja, ne vredi kad sam iznutra pepeljara.


odlucila sam da se bolje organizujem, i vratim u normalu.

i da opet pocnem da citam.

sutra vec imam plan.


e da, danas je neka organizatorka pricala o tome kad su snimali madonu za promovise neke fensi 40-spratne luxury mansions.. licno je pozvala fotografa i rekla mu koje reflektore da koristi. i spustila mu slusalicu, a on nije hteo pre toga da ih koristi jer smatra da su to oni za operaciju. znaci sve bore nestaju. :) hit.


danasnje OTKRICE:
gledala sam "amadeus" director`s cut, i tek sad provalila da glumica koja igra mirandu u sex & the city igra spremacicu koju salijeri salje mocartu da bi ga spijunirao.

hit.


sinoc sam gledala "cashback". film o mladicu koji ume da zaustavi vreme.
opening theme: marija kalas. "casta diva".


slusa mi se opet klasicna muzika.
svira mi se opet klavir.
chopin. mocarta nikad nisam previse volela.
lenja sam, al pise mi se. jer me niko ne tera.

tvrdoglava.
odoh u krevet. :*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...