Tuesday, February 19, 2008

hyperballad? anti-bjork-blog.

Nikada ne bih otisla na koncert Bjork, da moje kolege sa posla nisu imali ekstra kartu viska. Tacno pre odlaska na koncert, poslednja stvar koju sam procitala na onlajn novinama je tekst o tome kako Bjork nastupa prvi dan Exita, i trazi honorar od pola miliona evra.
( http://www.24sata.co.yu/vodic.php?id=20864)
Koncert je bio odlicno uradjen, pevacica Bjork bosonoga, obucena kao ptica duginih boja, ozvucenje, svetlosni efekti, "reactable" (sto koji reaguje na dodir i stvara svetlosni performans), konfete, jarko zeleni laseri, prateci vokali obuceni isto kao iz nekog aferickog plemena sa nakacenim crvenim zastavama na glavi.
Nippon Budokan, jedan od naomiljenijih mesta za koncerte, napunio je skoro svih 14,000 mesta, i Bjork je otpevala svoju poslednju pesmu. Akteri su se povukli sa bine, i aplauz za bis je trajao vise od minut, i svi su pomislili da se nece ni vratiti. Posle tog dugog minuta i bolnih dlanova, Bjork se ipak vratila, i otpevala pesmu koju je pevala na otvaranju Oliimpijade u Grckoj. Nakon te pesme, rekla je "this is a love song, everyone, please let yourselves go" i pocela je pesma, "declare independance".

(ovde ima snimak te pesme kad je nastupala kod Jools Holanda)

Pevala je dosta agresivno, i svi su dizali pesnice na deo kad kaze HIGHER, HIGHER sto mi je delovalo veoma cudno jer tu vrstu agresije nisam videla u mirnom japanu.
"declare indenpendence, dont let them do that to you"
Zanemela sam kad su krenule konfete, a Bjork je vikala KOSOVO KOSOVO KOSOVO. Skoro ceo minut. Skoro ceo minut po meni su padale konfete, a ja sam bila oduzeta. Nesvesna reakcija bila je palac na dole. Nisam znala sta da radim. Prateci vokali su mahali svoji crvenim zastavama (kao slucajno, ali opet tuzno), a na bini su se menjala drcava zelena i crvena laser svetla.

Posle sam na internetu saznala da je pesmu posvetila Farskim ostrvima.
Znaci pola miliona evra za bjork. hmmm.

razbudila sam se previse.
idem da probam da zaspim.

:*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...