Thursday, February 14, 2008

the police.



joj vratila sam se sa koncerta :)

police, uzivo.
ispunila mi se jedna veeeelika zelja ;)

skakala sam ko shiparica, sto bi rekla ana k.

dva francuza iza mene su skakala sa pivom u kartonskim casama, i vikali reci pesama sa francuskim naglaskom.

cika koji je odlucio da odsedi ceo koncert je otisao pred kraj. ha.

bila sam previse uzbudjena, da se nisam setila da slikam kako treba.
slikala sam samo dok jos nisu sve postavili, da se vidi koliko sam bila daleko.
kupila sam kartu u poslednjem casu.
joj! idem da probam da spavam.

bed's too big without you. nisu otpevali tu stvar :( al ajde.


za kraj,
kako macka izgleda odozdo:

pogledaj samo te shape u puffy krznu :)
mala macka koja misli da je kokoska.

laku noc :*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...