Friday, October 20, 2006

d e n t s u

kao sto se moglo videti u proslom postu, napila sam se ko kreten, izasla u Roppongi, deo tokija u kojem najmanje ima japanaca, isli smo u neki klub gde dolaze neke manekenke strane i djuskaju kao da privuku goste - LOL. ja pila kaipirinju, djus votke, i razne shotove kojima pamtim samo pink boje raznih nijansi... uzas. djuskala sam ko kreten i bilo mi je bas dobro. ladno prilazim nekoj ribi (ne znam zasto al prilazim devojkama kad se napijem hahhahha) i djuskam s njom i ona me pita honey, where are you from. ja kazem belgrade... a ona krene da place i skace po meni. kao eeeeeeej pa ja sam izbeglica sa kosova! i upoznaje me sa barmenom makedoncem i kelnericom iz novog sada. ludilo. SFRJ u sred tokija.
nego - joj boze, prvi dan na novom poslu! :9 imala sam tremu sinoc priznajem, nisam je imala do sad, al sam se malo uznemirila pred spavanje kao joj sta cu reci joj sta kako joj jojo jojojojoj
gospodjica Oka, mala nesigurna japanka, u sivom neupadljivom odelu me je cekala u holu tacno u 9:15am. dala mi je moju IC card, tzv smart card koju moras da skeniras na ulazu da bi usao uopste u zgradu. tu su cuvari na svakom cosku, i high-speed liftovi koji idu samo na spratove sa halama za sastanke.. to su oni providni gde vidis ceo grad kad odes do 45 sprata. i idu toliko brzo da ti se stomak onako digne ko dzeriju u crtacu tom i dzeri.. ona epizoda kad dzeri ide u NYC. dobila sam i moje divne fuscia-pink vizitke, sijaju u mraku divne su ;)
popele smo se na 19. u CD-1 (creative directory #1) gde je IT manager povezivao skener.. dobila sam mali pc koji koristis za mrezu, za internet, i logovanje da bi se upisivao kad si dosao i kad si otisao, i mejl. pored njega stoji MAC na kojem radis. odma sam instalirala drajver za tablet i olovku jer sam se potpuno odvikla od misha, stavila gomilu svojih sarenih sitnica da bi se osecala bolje ;) i krenula da cackam po kompu.


u 10 su me pozvali na cuveni sastanak svih kreativaca koji se desava jednom mesecno, u meeting room na 14 spratu gde je bilo skroz smesno, objavili su rezultate u proteklih mesec dana, koja grupa kreativaca je koliko zaradila, koliko je osvojila nagrada i koliko je brend koji oni rade zaradio... onda su kreativni direktori napravili show-cards na kojima su odstampali svoje ciljeve za sledecih 6 meseci... jedan lik se seli u indiju da tamo radi advertajzing pa je pricao kako uci hindu i tako.. a onda su rekli evo dosla nam je i jedna mala iz srbije, pa sam izasla sa sve mikrofonom da se predstavim i ukratko ispiricam o sebi.. ono, mama mi je japanka, tata srbin, zivela sam do sad tamo, bila sam u japanu 4 godine od 1992-1995, blablabla, radila u komunisu itd. trema se izgubila cim sam stala tamo ispred pa mi je bilo ok. na kraju su pustili kratak film - sprdnju. kao one nase matrix, gospodari prstenova rimejkovi, kad na neki postojeci film ubace drugi ton :) film je bio neki japanski ratni, gde neki glavni baja prica vojnicima nesto, a oni su ubacili tekst tipa dragi moji borci, morate se odmarati, nije sve u radu... i onda su prikazivali redom sve kreativce kako se oni relaksiraju.. neki kuvaju, neki igraju golf, neki jogu... ima ih 150 jebote, ko ce da im zapamti imena....

vratili smo se na 19 sprat, zgrada ima ukupno 70 liftova. uzas. vise o tome na cuvenoj vikipediji: http://en.wikipedia.org/wiki/Dentsu_Building na stolu me sacekala planina debelih strucnih knjiga i post-it poruka od mog kreativnog direktora u koznim pantalonama, mnogo je smesan, kao neki roker. kao: evo ti da se malo upoznas sa japanom. knjige su bile o japanskom advertajzingu, promotivnom materijalu i slicno. divno. odusevila sam se.

vec je bilo vreme rucku, ladno je ZVONILO ko u skoli... nisam odavno cula zvono jebote! zbunila sam se skroz. sef mog odseka i sekretarica su me pozvali na sushi pa smo se popeli na 47 sprat.. bilo je malo oblacno ali se videlo da smo mnooogo visoko. posle toga su mi pokazali sve glavne delove zgrade, restoran ko onaj na b92 (sto sam isla sa igorom na rucak dok sam radila na nbg - haha) samo sto ima japanska/kineska/internacionalna kuhinja i sve kosta oko 250-300 dinara ceo komplet. super. ima i kari :) mmm na 4 spratu je massage room, joga room, teretana, fitness soba, psihijatar, apoteka, bolnica... na 5 spratu je arhiva. ceo sprat je arhiva. to je bilo nevidjeno. znaci arhiva u kompu, svih novina i casopisa i vesti, a plus biblioteka SVIH novina koje su ikada izasle i casopisa, i recnika i strucnih knjiga... zavrtelo mi se u glavi jebote. zamisli da radis tu i slazes sve to. joj. bilo je spratova sa filmskim studijom mini ako zatreba, foto studio, spratovi sa salama za sastanke sa klijentima, ... ludilo. moram da slikam jednom iznutra zgradu, izgleda kao zgrada mission impossible, ono tom kruz ludilo, trci spusta se ovo ono :)

izgleda da cu raditi kanebo za pocetak, poster za lakove za nokte neki, a u ponedeljak idemo na sastanak sa klijentom, smislja se neka maskota :) joj, uzbudjena sam! danas sam ostala malo duze da bi bila na nekom sastanku neke dizajnerke i art diretkora i kreativnog onog mog rokera, uradila je neke skice za kanebo... onako su, dala sam neke predloge, art direktor debeli neki se pravio da ne cuje moj predlog i posle 3 minuta to predlozio kao svoj. skot. okej, moram da otvorim 10 ociju sto mi rece jordan.... kad su zavrsili mozganje oko plakata za prolece leto 2007 (da, ne radi se ovde ZA JUCE) otisla sam do svog PC-ja da napisem kad sam otisla kuci. ti podaci idu sefu odseka koji posle uporedi to sa zapisima za IC card. kad sam pritisnula ENTER, na keranu je izaslo ostali ste 1 sat i 25 minuta duze nego sto je predvidjeno. ladno se to sve zapisuje, koliko ostajes duze, toliko dobijes BONUS :) hahah divno!

srecom petak je, ne moram da ustajem i sutra, krenula sam kuci, sve mi je nekako kao neki film, (sta meni nije kao film - lol), ali su samo pojacane boje... stavila sam shal danas, vec mirise na jesen, lisce crveni (ne zuti). nikako da poverujem da sam ovde. sanjam jos uvek.

sto moje komsinice u firmi - dizajnerka.. voli privatnost, i barbike naopake..

dentsu mravi idu kuci :P

za kraj, nova sminka, nove boje za fresh new start :)

4 comments:

soNic said...

jebote hamla, totalno ludilo, ovo nije 21vi vek ovo je stodvaesprvi vek.. nije ovako kod nas u srbari.. nije..

Anonymous said...

Eh pazi ovog Ninoslava poredi Srbiju i DZPEN oh maj gaaaad:P Tokioooo batoooooooo:)
......I wonder if you know
How they live in Tokyo
If you see me then you mean it
Then you know you have to go
Fast and furious (Drift, Drift, Drift)
Fast and furious (Drift, Drift, Drift) Cmoka mala

Anonymous said...

sto je slatka ova kutija bourjois za senke..nisam takve videla kod nas....
a firma je ludilo..kao iz filmova:)))

Anonymous said...

gledam opet ove slike, sto, sitnice na njemu...ma strava:) hocu ja takooooo:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...