Tuesday, October 17, 2006

vreme leti

jinxyminx - ilustracija. btw, ja sam pozirala. i stvarno sam jela supu. kinesku onu finu maotao.



bila sam u dentsu danas. dobicu MAC. jej.

mrzi me da pisem detalje o tome. upoznala sam gomilu ljudi. treba u petak pred njih 150 da kazem ko sam sta sam odakle sam. hehe.

gledala sam danas svoj odraz u staklu metroa. drzim se za ono sto visi belo ko za gimnastiku. slusam ipod, zebra torba pod miskom, kuckam e-mail na mobu. jebote. ko je to?

nekako vreme leti, i sve se previse brzo razvija. kao da leti a moj mozak jos vari ono staro. a opet prati sta se desava i radi kako treba. ko da sve ide bez mene. ja se jos osecam kao da imam 21. lazem, 17. ko juce mi deluje ono pakleno vece kad sam sedela sa mirnom na klupici i plakala, mrzela sebe i svet i sve, i nisam imala predstavu sta cu sutra a kamoli za godinu dana. tad sam imala 18 valjda. pa ono u osnovnoj, kad sam htela samo da se sklupcam i pevusim da prodje vreme. tek sad osecam koliko me je to hranilo, jachalo. zahvalna sam svakom teskom momentu koji me je izgradio. ozbiljno. tek sad shvatam takve situacije kao dobre. sve. i pismo. i suze. i ona pesma koja je bila na repeat. i vetar na mostu dok sam gledala u daljinu i razmisljala ko sam uopste. alien. cuveni. serem. al je stvarno tako. srecna sam.

promenila sam liniju na stanici nakameguro. to je ona stanica gde je usao toyoda ubica i posuo sarin. jebeni AUM jos postoji pod drugim imenom. i dalje mi se vraca ta scena kad se vozim hibiya linijom... sela sam i pustila moju omiljenu 80s remix stvar, gloria estefan, dr beat haha. u tom trenutku deovjka ispred mene koja mi je blokirala vidik se pomerila. covek ispred je pomerao glavu onako u krug, kao one vezbe za zagrejavanje pred fizicko. osecala sam se kao u spotu nekom trash, znate ono kad su svi nekako netalentovani za ples al odigraju koreaografiju. kao grupa OK GO na onim threadmillovima. izgledalo je kao da je covek cuo pesmu i krenuo da djuska glavom. kezila sam se ko idiot. :) hahahha i poslala jordanu poruku, on kapira te stvari :) jebena amelija pulen. rekoh mu tad da je nama sanjarima stvarno zabavnije. od sitnice glupe dozivim cistu srecu :) dobro je to. kao sto je dobro sto izgledam mladje, tek sad to cenim. svi stare, a ja sam mlada :) hahaha. mnogo sam pocela da volim sebe. jel to znaci da sam odrasla? mnogo mi prijam. pomirila sam se sa sobom.

danas mnogo brbljam. al ponekad mi dodje.


lezim i slusam verve remixed. billie i n.simone al nekako freaky. moram da spavam.

4 comments:

Anonymous said...

.....da je nama sanjarima stvarno zabavnije. od sitnice glupe dozivim cistu srecu :) .......... HAHAHAHA ova ti je zlatna:) A gle ovo sad:P
1) That's not right ....................... Sum Ting Wong

2) Are you harboring a fugitive?............. Hu Yu Hai Ding

3) See me ASAP................................ Kum Hia Nao

4) Stupid Man ........................... Dum Fuk

5) Small Horse ......................... Tai Ni Po Ni

6) Did you go to the beach? ............ Wai Yu So Tan

7) I bumped into a coffee table ........ Ai Bang Mai Fa Kin Ni

8) I think you need a face lift ........... Chin Tu Fat

9) It's very dark in here ................. Wao So Dim

10) I thought you were on a diet ........... Wai Yu Mun Ching

11) This is a tow away zone ................ No Pah King

12) Our meeting is scheduled for next week ... Wai Yu Kum Nao

13) Staying out of sight ................ Lei Ying Lo

14) He's cleaning his automobile .......... Wa Shing Ka

15) Your body odor is offensive ........... Yu Stin Ki Pu

16) Great .................................. Fa Kin Su Pah

JAPANSKI JE ĆUDOOOOOOO:))))

soNic said...

"mnogo mi prijam"... :)

soNic said...

a ja slusam peace division: blacklight sleeze ...

"we're all victims, one way or the other..

...

I'm not gonna doin' this forever... I'm only eighteen "

Anonymous said...

This one is fantastic.Simple but powerful. ;]

Ilustracija je sjajna, savrsena,jinxyminx ja sam tvoj fan! ;]

btw jel Ninoslav kao... Nune? :]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...