Saturday, October 21, 2006

internet tv

na sajtu http://www.gyao.jp/ stalno gledam tv. imam obican tv u sobi ali me mrzi da ga prikljucim, treba da pravim onaj prikljucak i to... desilo mi se par puta da odgledam neki film koji je okej, ali mi ne ide uz trenutno raspolozenje, danas sam odgledala dva, bas zenska :) koja su mi bas onako legla.

prvi je francuski, obozavam francuske filmove (mina tanenbaum, apartman, amelie p.).. Vénus beauté (institut)
drugi je americki, inventing the abbotts, igra moj sve vise omiljeni glumac, phoenix-sa-oziljkom-na-usni. obozavam oziljke odavno, ne znam zasto :) i svoje i tudje. nekako imaju svoju pricu pa je zanimljivo. ja imam onu od saobracajke, i onu kad je ana ispustila vreli figaro i obelezila mi ruku. i jos poneke.. u filmu se pominje unconditional love, jebote, uvek me je to kopkalo, da li je to stvarno moguce.
ceo dan mi se trcalo, valjda zato sto sam na ipod-u napravila running-playlist.. a mozda mi je trebalo neko preznojavanje... pa sam krenula posle ta dva filma. isla sam na Maruko-bashi most koji prelazi preko Tamagawa reke, super je osvetljen pa ne moram da pazim na manijake. mada uvek mislim koliko su niski i sitni, da bi ladno mogla da ih bacim preko mosta i da me napadnu.. al ko zna :) pustila sam playlist koji sadrzi sve neke trchljive pesme (opet izmisljam reci) i nesto se zamislila. obozavam da tako mastam dok trcim, rukama stvaram sebi ritam koji me smiri skroz i potpuno se izgubim ali i smirim. i tako sam pretrcala 6 puta tamo-vamo... crkoh. nasla sam super putic gde isto trcim, ima neka voda sve usput, i one sarane crvene zlatne i crno-bele, ne znam da li su sarani ali lice. na kraju puta obicno spavaju neke macke pa se raznezim...

i tako. odoh da sushim kosu.

1 comment:

Anonymous said...

skini odavde http://www.tvunetworks.com/ programce za gledanje TV-a, i imaces sve kanale iz kablovske SF-a, im ada se nagledas HBO-a, i ostalih zajebancija :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...