Wednesday, October 11, 2006

kasnim...


kasnim sa postovima, nesto mi se ne kucka...
za prosli vikend sam bila u YOKOHAMI, kod sachiko i njenog muza, to su oni sto imaju 5 chivava umesto dece a toshiyuki njen muz obozava automobile i sakuplja mercedese ... ima jednog kao kombi, jedan cabrio, prodao je jedan klasicni za jaguara koji ni ne vozi nego samo glanca... ja ne kapiram to uopste, umesto da joj je pravio decu, glancao je kola... al dobro.




yokohama je bila prepuna. uvek ima stranaca sad je bilo svega i svacega.. u cuvenom yamashita parku se odrzavao WORLD FOOD FESTIVAL. znaci idealno. kao stvoreno za mene i moj zeludac. mmmmmmmmmmm. kad sam ushetala u park i shvatila o cemu se radi, da tu mogu d aprobam svu hranu iz raznih delova sveta, da je to kao neki PUT OKO SVETA u parkicu... pa ja sam o-dle-pi-la!




odma sam se odvojila od sachiko koja me je jurila na mobilni kasnije jer sam bila svuda po shtandovima :) haha ko dete u candystore... ili ko irena na food festu... vietnamese soup... spring rolls, turski shishkebab, indijski kari sa melvenim mesom, japanske fore za strance, kineske supice, rolnice, jiao zi, americki hamburgeri, nemacke kobaje, pivo, tortilje... ma sve! osim nase hrane naravno haha al dobro, od toa i moram malo da se odmorim.



posle toga sam bila u hramu gde se odrzavalo vencanje, prvi put sam to videla u hramu... ubacila sam novcic u kutiju i pomolila se, a svi su me pgoledali. ups. mozda je trebalo da iskuliram zahvaljivanje budi i ostalima, on je zauzet vencavanjem... sori. kupila sam horoskop-listic, OMIKUDJI za 100 yen i pisalo je:


SRECA...(postoji nesreca, mala sreca, sreca, velika sreca)
ljubav - onako, covek koga cekate - docice ali kasni, posao - odlicno, zdravlje - super...

procitala sam sve i vezala papiric na stub gde svi vezuju da bi im se zelja ostvarila, i zazelela zelju. sachiko i njen muz su vec bili izasli iz hrama i popeli na brdasce sa kojeg se vidi planina FUDJI.. uvek volim kad dodjem kod sachiko, ona je tako puna zivota, iako mozda moze da mi bude keva... slatka je i vesela i voli lepe stvari i njihov stan mi je uvek bio neki ideal... kad god sam gledala mtv cribs setim se njih, to je taj miris opustenog zivota. glupo poredjenje, ali kao kuca jessice simpson, ko je gledao newlyweds makar malo, zna za taj miris. miris stana de svega ima vise nego za jednu nedelju, hrane previse, wc papira za 3 odine, visak peskira, visak svega, a opet se to nista ne vidi, nego je sve tako eto normalno. normalna je muzika instalirana u svaki zid kuce, ostala tehnika, cisti tepisi, podno grejanje... i kad sam bila mala, osecala sam taj miris i zelela da i meni to jednom bude normalno.. i bice, znam :) necu ni primetiti.. heh kako je ovde mirno, a opet se svasta desava, ljudi su navikli da imaju.. znaci tuzan covek ovde ima vise nego u bg, ali je oept tuzan... polako se navikavam valjda.
sutra idem na jezero yamanaka. pise na sajtu jezera da se vidi super planina fudji, i da postoji muzej jukia mishime. ponecu i patike pa cu trcati..
p.s. malisha je priveo neku ribu, protrchala je kao u sobu da je j ne vidim al ja uvek sve vidim sta ne treba hahhaha.. pustili su muziku, LOL. ja slusam parole, parole.. mmmm alen delon i spremam se za sutra....

2 comments:

Anonymous said...

uh, da sam bio sa tobom pa da isprobam svu tu klopu

Ali zato cu ja u subotu da pravim rostilj,zatvaram sezonu :)

soNic said...

gde ti bio fotoaparat kad je ta malishina protrchavala kroz sobu? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...