Friday, October 06, 2006

lost in karaoke

danas sam bila opet u security level high dentsuu, ovoga puta sam se lakse snasla, pocinjem da radim 20. oktobra! jeej. mnogo smaraju sa dokumentima i papirima i potpisivanjem i pravilima, pola nisam slusala.. izabrala sam boju za vizitku, imas oko 300 boja od kojih mozes da biras svoju omiljenu, jer je sa jedne strane bela sa ozbiljnim info, a sa druge PUF boja i samo u sredini belim slovima pise dentsu. ja izabrala neku hibiskus-pink-crveno-ljubicastu boju. kao hibiskus caj.

pitala sam za dress code, kazu samo nemoj da izbacujes sise tj dekolte :) i obuci cistu odecu to je to. super. oko 19 idem ponovo u dentsu, da mi daju sto i da donesem neke stvari ako ocu... jeej. posle dentsu sam otisla do mog omiljenog sushi majstora, Uchishiba-san, vec me je zapamtio chikica, pravi fantasticni balans pirinca i ribe, sece ribu perfektno, najbrzi je od svih ostalih, i sushi je onako ukusniji kad ga on spremi.

posle me zvala malishina mnobrojna ekipa na PURIKURA. smaraju me malo ti gejm-centri, ali smo otisli jer je Uleshkina sestra Susie htela da vidi te tipicne japanske stvari... ovo na slici je purikura, ono kad udjes u box za slikanje kao za dokumenta, samo sto mozes da crtas po fotki i dodajes okvire i zvrljas pa onda ti izadje set nalepnica.. so highschool :) hahaha al dobro.. ja sam igrala igru udaranja bubnjeva koja je bila zanimljivija i pobedila sam malishu :) hahahha
posle, jos jedna tipicna tokio razonoda... KARAOKE. rec je inace nastala od reci KARAPPO (prazno) i OKESTORA (orchestra - orkestar) sto bi znacilo da pevas a nema pravog orkestra tj pratnje. nesto tako :) i uvek mi je cudno kad cujem srpske varijante promene te reci tipa "pevao sam na karaokama" i slicno. al dobro, cudno je valjda samo meni. bili su Uleshka, njen muz Ryo, njena sestra Suzi, Ron reditelj, neka koreanka ne znam joj ime, Renne i njen decko Craig, i neki nemac decko ove koreanke. posto smo jel te stranci, uzeli smo knjigu sa listom stranih pesama, posto nijedan japanski hit ne znam, i dobijes daljinac i 2 mikrofona. u daljinac ukucas sifru pesme i samo redom pevas. bezalkoholna pica su dzabe i sladoled. hahaha. bolelo me grlo koliko sam pevala. pevala sam grandz hit 90s, black hole sun, naravno elvisa, samathu fox touch me, elthona johna i kiki dee, i sve te smesne pesme. mislim valjda je poenta da pevas te glupave pesme, smesno je kad neko krene ozbiljno da peva kao da je u IDOLU. ryo je nestao odjednom i pojavio se u odelu u kojem je delio ranije letke na ulici (vidi sliku), preznojio se ko budala dok je pevao girl from ipanema. cela atmosfera licila je na onaj deo u lost in translation. stranci u tokiju. u SHIBUYI. prepuno ljudi, protrcao je i neki pacov, neki masni pijani tipovi privode neke lake ribe, sumnjivi massage centri, ljubavni hoteli prepuni studentkinja u suknjicama sa matorcima, lokalne sponzice, bolje reci kurvice. ne volim mnogo shibuyu. inace ovaj karaoke bar na slici iz filma, je bio pored naseg, al nije bilo mesta...

danas pada kisa, nisam izlazila iz kuce jer je ladno i bas sam uzivala u kuvanju... supa od pecuraka, piletina na KFC nacin, pirinac, salata.. mnogo se zdravije hranim od kad sam dosla ovde pa sam i smrsala :) bas se radujem.

sutra cu ici kod frizera. cao



FOTO ALBUM
za one koji se bune da samo serem i ne stavljam fotke :P

s leva - michael, web dizajner u IMG SRC kompaniji, shejn, south africa, neki tech minimal kako vec DJ,

craig/engleska decko od renne na slici desno - japan/austrija



good food, microbrewed beer, interesting people quite often, avantgarde womens toilet

ulaz u SUPERDELUXE klub za savremene umetnike, gornja slika je iz sobice odavde



ryo i uleshka / gonpachi restoran, onaj sto lici na killbill scenu poslednju


uleshka, michael i malisha

nemastam novu lampu

za kraj, pozdrav od babe :P

3 comments:

Anonymous said...

ne preteruj sa mrsavljenjem :) :)

Anonymous said...

HA HA MAAALAAAAA... bakuta je vr':)

soNic said...

bakuta je sjajna, krepka i fotogenicna!

uh shta bih ja dao da jedno vece budem ko bill murray, oduvo bi vas na karaokama.. naravno da dobijem i skarlet posle :P

ludo burazeru, ludo..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...