Sunday, October 01, 2006

promena mesta. again




preselila sam se ko malishe, tu je i neki njegov drug sa novog zelanda, azijata ali zna samo engleski.. kako mi je to cudno uvek bilo. ne svidja mi se nesto preterano, pa me smara da silazim dole da pricam. mozda sam kreten al trenutno ne mogu taj prazan blabla govor...

jutros (u 9 mamu im jebem sto su tacni) je stigao ikea beli sto i stolica. stigle su dve tanke tanke kutije sa dva uputstva ... delovalo je kao lego zadatak ali je sve vece pa mi je trebalo 2 sata kuckanja i vrtenja shrafova da ih sklopim :) haha mislila sam da idem na trcanje ali ovo je bilo dosta zahvtevno, valjda. sto je skroz beo, volim kad je sto beo, jer onda svaka stinica na njemu izgleda kao nesto mnogo lepse. ako nesto mrzim mrzim svetlo drvo, ili belo ili ono skroz tamna cokolada drvo... odmah sam stavila laptop na sto i malu kockastu lampu i vec sam se bolje osecala. wireless sad kradem zvanicno od malishe, i super je konekcija, svih 5 linija su tu ;) sad cu moci da skidam i filmove.. hehe

posle sklapanja me toliko bolela glava da sam odlucila da odlozim sushi. cak nisam ni bila gladna iako nista nisam jela osim jedne minijaturne rol virsle. rol virsla u slatkastoj vekni sa kechap dekoracijom, cudno ali onako bas japanski, i simpaticno. i neki beauty jogurt sa KOLAGENOM. sad je sve sa kolagenom! sve za lepotu. i zvake sa kolagenom, i krema naravno, i mleko, i cokolada. kolagen pa kolagen. i cuveni Q10 za mlados'.... frikovi! malo mi je bilo dosadno sto nisam nigde otisla ali i pada kisha pa je ok.

ovde je skroz drugacija atmosfera nego kod mame i babe u stanu. kuca je stara i cudna, kao da je cela od papira i cackalica. cuju se neki cvrchci i neko lisce, vetar. sve se cuje nekako ali ne cujem ljude. al oni valjda cute i slusaju mene :) a kraj je strava, odmah pored Tamagawa reke, tu cu trcati vc sutra mozda... okolo su fensi kuce jer je ovo fin kraj ;) haha samo mi nismo fini :P

sutra treba da me zove miss OKA. da li cu morati odma da jurim tamo da sredim papire? ili sutra? kad pocinjem da radim... ne znam jos nista. to mrzim jer ionako lose planiram a tek ovako kad nesto cekam... moram se bolje organizovati, i setkati se malo sama... mozda pozovem maju, pre nego sto zapali na bali.

odoh da radim jogu, tako sam se nesto istripovala. prija mi.

do sutra. sayonara.

2 comments:

Anonymous said...

e sad kad si se lepo smestila, dobila posao, sklopila sto i stavila bilijar podmetace :)) - vreme je za PARTY!
preporucujem club WOMB (iscrpan izvestaj o tom klubu ocekujem da procitam, posto sam cula da je potpuno neverovatno loodilo), a u nedelju 08.10. je tamo Green Velvet (http://www.myspace.com/greenvelvet)! preporucujem :))

aj' pa tako :))))

kiss!

soNic said...

joj green velevet, ocu i ja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...