Monday, October 16, 2006

jos malo

...pa posao. u petak u 9:15 treba da se nacrtam u onom mission impossible shooting location-like mestu. sta da obucem? hahahaha nemam pojma.

pre toga imam zdravstveni pregled, pregled urina, da vide dal sam narkos, kazu prosle godine bio neki navuko se pa su ga sutnuli, krv, srce, oci, usi, refleksi ovo ono... i to ima svake godine! fak! najvise me ubija detaljchic: nemojte jesti nista 6 sati pre pregleda.

nesto me mrzi da pisem, u stvari, nikako da provalim kako da skinem fotke sa moba kako treba, a mama je uzela aparat da slike cvece pa kao aj necu da pisem bez ilustracije, jer ja ne mogu bez ilustracije. cak i kad je bukavlno prenos teksta, moram to da imam. vizuelno.

u medjuvremenu sam bila na jezeru, mesto je Jamanakako, vidi se strava planina Fudji (znaci ne FUDZI - jer japanci nemaju slovo DZ vec DJ, to vazi i za rec Nindja). Bila sam sa Sachiko + muzem, oni su se uclanili u taj lanac hotela, odmaralista i imas neki ogroman popust za ekstra mesta. hrana je bila vrhunska, sto je meni bilo bitno, kineska hrana, ali ja nikada nisam jela tako finu kinesku klopu.
To nije isto kao ona brza hrana na koju sam navikla, cak nije ni isto kao kineska klopa u japanu... ovo je kao francuska kuhinja ali kineska ;) onako sve maljusne porcije neverovatnih ukusa, malo blaze zacinjenih, mada sam ja navikla na krvnicki zacinjenu klopu ubice me to ako se ne odviknem...

na bazenu sam plivala ko luda - btw, na ulazu u bazenu je bio natips na engleskom koji bi odma stavila na www.engrish.com (ko nije bio neka poseti) koji bi trebao da kaze da bazen nije kupatilo i da se sapunjamo tu - LOL, i poruka je prilicno debilna... ali su napisali nesto tipa

Please this is it is not a bath big, do not bathing please in pool it.

pa sam im rekla da ne valja i odma su skinuli i onako se klanjali i izvinjavali. usput sam videla jos par gresaka u natpisima kupajte se sa kapicom na glavi i slicno ali me mrzelo...

anivej :) napravila sam sebi program bazen - sauna - jacuzzi - bazen - sauna .... dok nisam pala u nesvest.. nadam se da je detox uspeo jer sam se napila vode i sve izbacila kroz znoj u sauni haha definitvno mi je trebala masaza ali to neki drugi put.

inace na poslu je cudno iako posao nije ni poceo, kolege su me vec zvale na rucak / veceru. onaj takahashi sto me ispljuvo prvi dan u dentsu me zvao sav friendly da pita da li je sve ok, kad pocinjem blabla. kasnije sam saznala da je hteo da me zaplasi jer hoce fajtere u svojoj firmi. idiot. al dobro je sto se nisam dala, rece mi da sam borac i da veruje da cu sigurno uspeti i da kad budem otvarala jednom svoju firmu da ce mi rado dati savet kako sta gde, ako bude ziv. hahah. matori. ima cudnu pricu, zaradjuje svoju prvu veliku lovu na faksu, tako sto njegov drug dobija pravo da uveze prve klime iz amerike, dok su se japanci bedno hladili ventiloatorima... i posto se drug usro od velikog posla, dao je sve takahashiju. on je otvorio svoju firmu i uzimao 50% u svoj dzep. a tada su klime kostale ko kola da kupis. srecom imao je bogate prijatelje preko svog tate, pa dok je svakom od njih uvalio po klimu vec je bio pun ko brod. al kaze nije stedeo, pare su da se trose, trosio je na ribe u Ginza kafanama i kurcio se. kaze da mu je toliko dobro islo da je na njegova vrata pokucao Jakuza boss iz jedne poznate jakuza porodice i rekao da li zeli da saradjuju. smesno je sto je u tom trenutku dobio i ponudu u dentsu, pa je birao izmedju pozicije u dentsu i jakuza mafije. ko zna sta bi tad bilo haha. on kaze bio bi sigurno boss, ali mislim da malko sere i voli da se hvali kao i hvaki japanac koji je nesto uspeo u zivotu. u svakom slucaju, super je sto takav lik kaze da imam muda :) hahahaha

ema mi rece da je nesto primetila u mom blogu. uf. uvek se trgnem kad krene neka kritika, osetim se ko dete pred nastavnicom :) kaze da uvek opisem nesto pa kazem ovo nije kao kod nas ili ovo je onako ovako kod nas. kaze: pa sta bre kod nas, ti nisi samo srpkinja ti si i japanka. hehe. ja kad pisem na srpskom ili pricam na srpskom, onda i razmisljam na srpskom, pa sam srpkinja. kad pricam na japanskom, promeni mi se glas, i pocnem da razmisljam kao japanka. cudno je to. a kad pricam engleski, osetim se ponovo kao skoli, ISSH u tokiju. tamo je bas bilo dobro, jedino moje zanimljivo skolovanje. sve ostalo je bilo pakao. osim faksa mozda.

ilustracije u ovom postu su nastale u msn - orgijici sa jordanom i slavisom. to tako jordan zove kad nekog dodam u chat. uuu, trojchica. hahahha. poceo je da redja svoje ostre izraze, a ja sam to bukvalno prevodila ilustracijom. kao kad sam u londonu mrtva pijana pevala glatki operatorrrrrrr kao srpska shade, pa me je igorova devojka hrvatica opominjala sa joj molim te nemoj prevodit! a ja cuveni inadzija, prevela sam sve moguce hitove. obozavam bukvalne prevode, mnogo je smesno. eto raspricah se ja opet.

u sledecem postu bice vise fotki, obecavam.


japanese trend report:

polujapanke su u modi :)

ima raznih, moj favorit je Jessica Michibata, manekenka i voditeljka japanskog MTV

tata je spanac/italijanac mama japanka

lol. mister dzastin timberlejk specijalni gost u mom blogu. :P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...